- ارسالیها
- 3,869
- پسندها
- 33,810
- امتیازها
- 65,673
- مدالها
- 33
- نویسنده موضوع
- مدیرکل
- #1
رئیس نینتندو میگوید امروزه توسعه بازیها زمانبر، پیچیده و حرفهایتر شده و این امری اجتنابناپذیر است.
تقریبا ۱۵ سال پیش، عرضه یک سه گانه کامل برای یک کنسول امر عجیبی به حساب نمیآمد همانطور که برای عناوینی مانند گیرز آو وار، مس افکت، آنچارتد یا توم ریدر دیدیم که این اتفاق افتاد. اما امروزه شاهد آن هستیم که زمان لازم برای توسعه عناوین بزرگ، کاملا از کنترل خارج شده است و ممکن است در جریان توسعه، استودیوی سازنده یک نسل از کنسولها را برای عرضه از دست بدهد.
برای مثال در نسل هشتم و کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، شاهد عرضه عناوین بزرگی چون GTA و الدر اسکرولز نبودیم و متاسفانه تمام نشانهها حاکی از آن است که احتمالا از این به بعد شرایط حتی بدتر هم میشود.
از سال ۲۰۰۶ که کنسول...
تقریبا ۱۵ سال پیش، عرضه یک سه گانه کامل برای یک کنسول امر عجیبی به حساب نمیآمد همانطور که برای عناوینی مانند گیرز آو وار، مس افکت، آنچارتد یا توم ریدر دیدیم که این اتفاق افتاد. اما امروزه شاهد آن هستیم که زمان لازم برای توسعه عناوین بزرگ، کاملا از کنترل خارج شده است و ممکن است در جریان توسعه، استودیوی سازنده یک نسل از کنسولها را برای عرضه از دست بدهد.
برای مثال در نسل هشتم و کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، شاهد عرضه عناوین بزرگی چون GTA و الدر اسکرولز نبودیم و متاسفانه تمام نشانهها حاکی از آن است که احتمالا از این به بعد شرایط حتی بدتر هم میشود.
از سال ۲۰۰۶ که کنسول...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.