همسر داری همسرداری | تعامل کردن با همسر خود

Nargess86

کاربر سایت
رفیق جدید انجمن
تاریخ ثبت‌نام
31/7/24
ارسالی‌ها
93
پسندها
450
امتیازها
2,713
مدال‌ها
5
سطح
5
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
گرفتن و یا قطع ارتباط با شخصی که دوستش دارید یک گام بلند به سمت او بردارید این باعث میشود تا تجربهی بودن و همچنین برقراری یک رابطه برای شما به كمال مطلوب خود برسد.
هم وقتی متوجه مزایای سازش و مدارا، شوید می‌فهمید که این کار چندان مشکل‌. نیست یادگیری کار با هم رابطه و زندگی شما را مکانی بهتر می ساد. از دیگر مسائلی که زوجین را به هم نزدیکتر می‌کند حمایت عاطفی از یکدیگر است حمایت عاطفی به شکل و اندازه‌های مختلفی ظاهر می‌شود .داشتن تمایل و توانایی ارائه ی حمایت عاطفی به شریک زندگی به مراتب مهمتر از انجام کاملاً درست آن است.
 
آخرین ویرایش

Nargess86

کاربر سایت
رفیق جدید انجمن
تاریخ ثبت‌نام
31/7/24
ارسالی‌ها
93
پسندها
450
امتیازها
2,713
مدال‌ها
5
سطح
5
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
عملکرد متفاوت مردان و زنان در مواجهه با مشکلات:

دکتر گلداسمیت می‌گوید:
- عملکرد متفاوت مردان و زنان در مواجهه با مشکلات از آنجایی که مردان و زنان در نحوه برخورد با مسائل متفاوتند، عملکرد آنان نیز در مواجهه با مشکلات متفاوت است. دکتر گلداسمیت در این باره می‌گوید من بارها گفتگوی دو زن را در بازار شنیده‌ام یکی از دیگری می‌پرسد آیا شوهرتان با شما صحبت می‌کند؟ همراه او پاسخ می‌دهد البته" که حرف میزند او مجبور است از من بپرسد که برای شام چی داریم این طور نیست؟
من کاملاً درک می‌کنم که آنها اهل کجایند. اکثر مردان در گفتن هر چیزی که مبین احساسات است مشکل دارند چرا؟ به این خاطر که احساسات برای مردانی که بیش از احساس کردن فکر حتی نمی‌دانند چه احساسی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 3)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا