اما آنچیز که واضح است اکثریت بار داستان بر روی دوش خود سایتاماست و بقیه صرفا نقش تکمیلی دارند و طوری نیست که مانند عنوانی مثل Persona شاهد چندین نقش اصلی و قوی باشیم.
عنوان One Punch man: A hero no Body Knows چند روزی است که برای کنسولهای نسل هشتم منتشر شده است. عنوانی که مانند بسیاری از انیمههای دیگر آمده است تا بگوید میتواند علاوه بر جهان انیمه در جهان بازیها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.
اما نتیجه چه شده؟ بازی توسط Spike Chunsoft منتشر و توسط ناشر بسیاری از بازیهای انیمه یعنی Bandai Namco منتشر شده. این که One Punch Man در دنیای انیمه موفق است شکی نیست; اما در جهان بازیها چطور؟ در ادامه نقد و بررسی بازی با من و گیمفا همراه باشید.
عنوان One Punch man: A hero no Body Knows چند روزی است که برای ۳ پلتفرم اصلی منتشر شده. عنوانی که مانند بسیاری از انیمههای دیگر آمده است تا بگوید میتواند علاوه بر جهان انیمه در جهان بازیها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.
اما نتیجه چه شده؟ بازی توسط Spike Chunsoft منتشر و توسط ناشر بسیاری از بازیهای انیمه یعنی Bandai Namco منتشر شده. این که One Punch Man در دنیای انیمه موفق است شکی نیست; اما در جهان بازیها چطور؟ در ادامه نقد و بررسی بازی با من و گیمفا همراه باشید.
شاید برایتان سوال باشد که خب این پروتاکونیست که انقدر قوی است دیگر چه حذابیتی برای نبردها و داستان میماند؟ خوشبختانه سازندگان برای آن چاره خوبی اندیشیدهاند.
داستان بازی ابتدای راه Saitama را روایت میکند و هنوز به ان قدرت کامل نرسیده. به همین دلیل در بسیاری از اوقات حتی به کمک دوستانش هم در مبارزات نیاز دارد و هنوز راهها دارد تا تبدیل شدن به سایتامای بیرقیب انیمه.
گیمپلی بازی شامل انجام ماموریتهای شهروندان و رهایی یافتن آنها از خطر، آپگریدکردن قدرتهایتان و در نهایت به دست آوردن پوینت برای ادامه دادن ماموریتهای داستان اصلی میباشد.
در واقع ماموریتهای فرعی شباهت خاصی به Assassin’s Creed Odysse دارند و انجام دادن آنها بر خلاف اسمشان برای به دست آوردن امتیاز لازم برای پیشبرد داستان اصلی ضروری است. اولین ضعف گیمپلی همینجا خود را نشان میدهد;