متفرقه موسیقی«سبک کانتری»

ستاره حقیقت جو

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
11/8/18
ارسالی‌ها
2,089
پسندها
31,351
امتیازها
66,873
مدال‌ها
30
سطح
33
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
کانتری، سبک موسیقی محلی در آمریکا است که به بیان سنت‌ها و عواطف می‌پردازد.
سبک کانتری، سبکی بسیار ساده است که در موضوع، ملودی و اشعار با موسیقی بلوز شباهت دارد. اکثر ترانه‌های این سبک بر اساس چند آکورد ساده و یک ملودی خطی ساده ساخته و اجرا می‌شوند.

موسیقی کانتری ترکیبی از موسیقی اصیل جنوب ایالت متحده آمریکا و کوه‌های آپالاچ، در شرق آمریکای شمالی است که ریشه‌های آن مربوط به موسیقی سنتی محلی، موسیقی سلتی (از زبان هند و اروپایی)، موسیقی مذهبی-عرفانی و موسیقی دوران قدیم است.

بانجو، ویلن، گیتار و هارمونیکا (سازدهنی) از آلات اصلی موسیقی کانتری می‌باشند ولی این سبک برای گیتار از زیباترین و پرهیجان‌ترین سبک‌ های موسیقی به حساب می‌آید.

دو سبک اصلی از سبک کانتری، کانتری سنتی و کانتری مردمی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 

Mahsa_rad

نویسنده ادبیات
نویسنده ادبیات
تاریخ ثبت‌نام
14/4/20
ارسالی‌ها
3,511
پسندها
65,284
امتیازها
74,373
مدال‌ها
31
سطح
43
 
  • #2
موسیقی کانتری

یکی دیگر از انواع سبک های موسیقی کانتری است. کانتری در واقع همان موسیقی محلی است که به شکل ساده به بیان سنت ها و عواطف می پردازد. موسیقی کانتری سبکی بسیار ساده می باشد و موضوعات، ملودی و اشعار آن شباهت هایی نیز با موسیقی Blues دارد. اکثر ترانه های این سبک بر اساس چند آکورد ساده و یک ملودی خطی ساده می باشند. این شکل از موسیقی علی رغم سادگی باعث پیدایش Style های بسیار متفاوتی گشته است. موسیقی Country سبکی بود که در میان ساکنان جنوبی ایالات متحده گسترش یافت. موسیقی اولیه Country به شکل بسیار ساده از گیتار و فیدل تشکیل شده بود. اما با گسترش این موسیقی به تدریج ریتم های این سبک از حالت ساده گذشته خارج شده و به تدریج بستر مناسبی را برای پیدایش سبک هایی چون Swing در دیگر شاخه های...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Mahsa_rad
عقب
بالا