- ارسالیها
- 1,043
- پسندها
- 1,508
- امتیازها
- 13,673
- مدالها
- 12
- نویسنده موضوع
- #1
گوگل در اقدام بحث برانگیز، کاربران اینترنت را در خرید آنلاین حتی پس از آنکه آفلاین شدند ردیابی می کند.
نیوز فکتور در گزارشی نوشت: استفاده از هوش مصنوعی یا همان یادگیری ماشینی به بازاریابها کمک می کند که بهتر از گذشته، موفقیت تبلیغاتشان را در دنیای وب دنبال کنند. در واقع آنها حالا می توانند بفهمند که آیا مشتریان پس از مشاهده تبلیغات، از طریق کارت اعتباری خود محصولی خریداری می کنند یا نه، حتی زمانی که آفلاین شده باشند.
این امکان منحصربفرد توسط گوگل و با نام Google Attribution به دنیا ارایه شده و به بیان ساده می توان گفت این شرکت به دنبال آن است که بفهمد مشتریان چه زمان و چرا پول خود را برای محصولی خاص خرج می کنند.
همزمان حامیان حریم شخصی و بسیاری از کاربران اینترنتی که از این طریق خرید می...
نیوز فکتور در گزارشی نوشت: استفاده از هوش مصنوعی یا همان یادگیری ماشینی به بازاریابها کمک می کند که بهتر از گذشته، موفقیت تبلیغاتشان را در دنیای وب دنبال کنند. در واقع آنها حالا می توانند بفهمند که آیا مشتریان پس از مشاهده تبلیغات، از طریق کارت اعتباری خود محصولی خریداری می کنند یا نه، حتی زمانی که آفلاین شده باشند.
این امکان منحصربفرد توسط گوگل و با نام Google Attribution به دنیا ارایه شده و به بیان ساده می توان گفت این شرکت به دنبال آن است که بفهمد مشتریان چه زمان و چرا پول خود را برای محصولی خاص خرج می کنند.
همزمان حامیان حریم شخصی و بسیاری از کاربران اینترنتی که از این طریق خرید می...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.