- ارسالیها
- 1,043
- پسندها
- 1,508
- امتیازها
- 13,673
- مدالها
- 12
- سن
- 24
- نویسنده موضوع
- #1
ایتنا-گوگل در اقدامی جنجالی، کاربران اینترنت را در خرید آنلاین حتی پس از آنکه آفلاین شدند ردیابی میکند.
نیوز فکتور در گزارشی نوشت: استفاده از هوش مصنوعی یا همان یادگیری ماشینی به بازاریابها کمک میکند که بهتر از گذشته، موفقیت تبلیغاتشان را در دنیای وب دنبال کنند. در واقع آنها حالا میتوانند بفهمند که آیا مشتریان پس از مشاهده تبلیغات، از طریق کارت اعتباری خود محصولی خریداری می کنند یا نه، حتی زمانی که آفلاین شده باشند.
این امکان منحصربفرد توسط گوگل و با نام Google Attribution به دنیا ارائه شده و به بیان ساده می توان گفت این شرکت به دنبال آن است که بفهمد مشتریان چه زمان و چرا پول خود را برای محصولی خاص خرج...
نیوز فکتور در گزارشی نوشت: استفاده از هوش مصنوعی یا همان یادگیری ماشینی به بازاریابها کمک میکند که بهتر از گذشته، موفقیت تبلیغاتشان را در دنیای وب دنبال کنند. در واقع آنها حالا میتوانند بفهمند که آیا مشتریان پس از مشاهده تبلیغات، از طریق کارت اعتباری خود محصولی خریداری می کنند یا نه، حتی زمانی که آفلاین شده باشند.
این امکان منحصربفرد توسط گوگل و با نام Google Attribution به دنیا ارائه شده و به بیان ساده می توان گفت این شرکت به دنبال آن است که بفهمد مشتریان چه زمان و چرا پول خود را برای محصولی خاص خرج...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.