- نویسنده موضوع
- #21
Devotion برای اینکه بتواند بازیکنش را بترساند، او را در یک فضای نمور، تنگ و سنگین، تک و تنها با یک فندک رها میکند؛ چیزی تقریبا شبیه به موردی که در بازی Layers of Fear دیده بودیم. همانطور که وزش بادهای سرد، سیستم ایمنی بدن یک انسان را ضعیف و او را برای حملهی ویروسها آسیبپذیر میکند، تنها و ایزوله کردن بازیکن در یک محیط تاریک و نمور که صداهای عجیب و وحشتناکی هر چند وقت یکبار در آن طنینانداز میشود، مخاطب را برای پذیرش ترسهایی که در گوشه گوشهی بازی برایش آماده شده است، آسیب پذیر میکند. به همین دلیل، تعامل با کاراکترهای مختلف به کمترین میزان خود میرسد و شما تا یک سوم پایانی بازی، با قهرمان داستان و توهم خانوادهاش سر و کار خواهید داشت.