- ارسالیها
- 13,757
- پسندها
- 128,110
- امتیازها
- 96,873
- مدالها
- 36
- نویسنده موضوع
- #1
برنامهسازان تلویزیونی حاضر به ریسک و تجربه کردن فضای جدید نیستند و ترجیح میدهند کپی دست چندم از یک برنامه قدیمی بسازند تا یک تجربه جدید داشته باشند.
هنرآنلاین: حدود 10 سال، مخاطبان شبکه سه سیما عادت کرده بودند که یک ساعت مانده به افطار پای برنامه "ماه عسل" بنشینند و از زندگی مردم عادی جامعه که هر روز به راحتی از کنار هم عبور میکنند، مطلع شوند و گاهی با آنها همدردی کرده و گاهی نیز درس عبرتی از این زندگی بگیرند. به جرات میتوان گفت در این یک دهه برنامه "ماه عسل" تبدیل به برند ماه رمضان برای شبکه سه سیما بوده و برنامههای دیگر نیز نتوانستند جایگزین این برنامه شوند یا با آن رقابت داشته باشند.
[IMG alt="وقتی جای خالی «ماه عسل» حس...
هنرآنلاین: حدود 10 سال، مخاطبان شبکه سه سیما عادت کرده بودند که یک ساعت مانده به افطار پای برنامه "ماه عسل" بنشینند و از زندگی مردم عادی جامعه که هر روز به راحتی از کنار هم عبور میکنند، مطلع شوند و گاهی با آنها همدردی کرده و گاهی نیز درس عبرتی از این زندگی بگیرند. به جرات میتوان گفت در این یک دهه برنامه "ماه عسل" تبدیل به برند ماه رمضان برای شبکه سه سیما بوده و برنامههای دیگر نیز نتوانستند جایگزین این برنامه شوند یا با آن رقابت داشته باشند.
[IMG alt="وقتی جای خالی «ماه عسل» حس...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.