متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

فنی سیستم تعلیق جلو - میل موج گیر

  • نویسنده موضوع .ARMIN
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 425
  • کاربران تگ شده هیچ

.ARMIN

مدیر بازنشسته
سطح
19
 
ارسالی‌ها
11,235
پسندها
5,542
امتیازها
60,919
مدال‌ها
23
  • نویسنده موضوع
  • #1
سیستم تعلیق جلو





سیستم
تعلیق جلو چهار وظیفه دارد.


1.
نگهداری وزن قسمت جلوی خودرو


2. جذب
ضربه های دست انداز و جلوگیری از انتقال این ضربه ها به سرنشینان و بار .


3.
تأمین کنترل فرمان و میزانی چرخ


4.
تأمین کنترل فرمان در حین ترمز گیری شدید .


در
سیستم تعلیق جلو از هر چهار نوع فنر – شمش، لول ، موج گیر و بادی – استفاده می
شود.


در شکل
1 یک سیستم تعلیق جلو و فرمان متداول نشان
داده شده است . برای فرمان گیری ، هر توپی چرخ جلو روی میل سگدستی نصب می
شود که بخشی از سگدست فرمان است . توپی چرخ حاوی بلبرینگ هایی است که میل سگدست از
میان آنها می گذرد . میل سگدست محوری کوتاه ، مخروطی و ساکن است. این محور چرخ را
از طریق بلبرینگ های چرخ و توپی چرخان نگه می...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : .ARMIN
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] -No Voice

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا