- تاریخ ثبتنام
 - 13/5/19
 
- ارسالیها
 - 11,235
 
- پسندها
 - 5,494
 
- امتیازها
 - 60,919
 
- مدالها
 - 23
 
سطح 
                
    
    
    19
 - نویسنده موضوع
 - #1
 
سیستم تعلیق جلو
سیستم
تعلیق جلو چهار وظیفه دارد.
1.
نگهداری وزن قسمت جلوی خودرو
2. جذب
ضربه های دست انداز و جلوگیری از انتقال این ضربه ها به سرنشینان و بار .
3.
تأمین کنترل فرمان و میزانی چرخ
4.
تأمین کنترل فرمان در حین ترمز گیری شدید .
در
سیستم تعلیق جلو از هر چهار نوع فنر – شمش، لول ، موج گیر و بادی – استفاده می
شود.
در شکل
1 یک سیستم تعلیق جلو و فرمان متداول نشان
داده شده است . برای فرمان گیری ، هر توپی چرخ جلو روی میل سگدستی نصب می
شود که بخشی از سگدست فرمان است . توپی چرخ حاوی بلبرینگ هایی است که میل سگدست از
میان آنها می گذرد . میل سگدست محوری کوتاه ، مخروطی و ساکن است. این محور چرخ را
از طریق بلبرینگ های چرخ و توپی چرخان نگه می...
سیستم
تعلیق جلو چهار وظیفه دارد.
1.
نگهداری وزن قسمت جلوی خودرو
2. جذب
ضربه های دست انداز و جلوگیری از انتقال این ضربه ها به سرنشینان و بار .
3.
تأمین کنترل فرمان و میزانی چرخ
4.
تأمین کنترل فرمان در حین ترمز گیری شدید .
در
سیستم تعلیق جلو از هر چهار نوع فنر – شمش، لول ، موج گیر و بادی – استفاده می
شود.
در شکل
1 یک سیستم تعلیق جلو و فرمان متداول نشان
داده شده است . برای فرمان گیری ، هر توپی چرخ جلو روی میل سگدستی نصب می
شود که بخشی از سگدست فرمان است . توپی چرخ حاوی بلبرینگ هایی است که میل سگدست از
میان آنها می گذرد . میل سگدست محوری کوتاه ، مخروطی و ساکن است. این محور چرخ را
از طریق بلبرینگ های چرخ و توپی چرخان نگه می...
	
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.