- نویسنده موضوع
- #31
مسئلهی دیگر اما این است که خطوط داستانی متعدد Days Gone ابدا از ارزشها و زیباییهای یکسانی برخوردار نشدهاند و به همین خاطر همیشه انگار گیمر میخواهد با شنیدن هرچه سریعتر بعضی از روایتهای جایگرفته در اثر، خود را به زمان رویارویی با بخشهای اصلیتر و استخوانبندیشدهتر برساند. تازه نباید فراموش کرد که سرعت تنظیمنشدهی روایت داستان هم باعث میشود که ما بارها و بارها در آن با پیشروی یک قصه تا نقطهای هیجانانگیز و رها شدنش بهصورت مطلق برای چند ساعت روبهرو شویم. نتیجهی وجود چنین اشکال بزرگی در قصهای پرشده از اتفاقات ناگهانی هم چیزی نیست جز آن که بازیکنان بیشتر از درگیر شدن از نظر احساسی و ذهنی با داستانکها در سرتاسر گیمپلی، فقط موقع شنیدن مستقیم ماجراها به آنها اهمیت میدهند و...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.