- ارسالیها
- 7,492
- پسندها
- 32,555
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 37
- نویسنده موضوع
- #1
ایرج حریرچی درباره تبلیغات خارج از عرف پزشکان در فضای مجازی با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر تبلیغاتی که در امور پزشکی و دارویی در فضای مجازی انجام میشوند، غیرقانونی هستند، اظهار کرد: طبق ماده 7 آییننامه بند ب ماده 3 قانون نظام پزشکی، تبلیغ دارو و ذکر خواص درمانی در رسانههای عمومی که مخاطب آنها عموم مردم هستند، ممنوع است.
وی افزود: بطور مثال، وزارت بهداشت مجوزی را به محصول تقویت مو میدهد اما ذینفعان آن محصول، به طور اغراقآمیز و غیر واقعی اثربخشی آن محصول را با ذکر داشتن مجوز وزارت بهداشت تبلیغ میکنند در حالی که وزارت بهداشت مجوز را برای تقویت موهای موجود داده است و نه بیشتر.
معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه، طبق ماده 8 همان آییننامه، تبلیغاتی که ادعایی مبنی بر اثرات...
وی افزود: بطور مثال، وزارت بهداشت مجوزی را به محصول تقویت مو میدهد اما ذینفعان آن محصول، به طور اغراقآمیز و غیر واقعی اثربخشی آن محصول را با ذکر داشتن مجوز وزارت بهداشت تبلیغ میکنند در حالی که وزارت بهداشت مجوز را برای تقویت موهای موجود داده است و نه بیشتر.
معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه، طبق ماده 8 همان آییننامه، تبلیغاتی که ادعایی مبنی بر اثرات...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.