متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

نشان دادن قسمتی از بدن بیمار حتی با رضایت خودش "ممنوع" است

  • نویسنده موضوع ꜱᴀʜᴇʟ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 174
  • کاربران تگ شده هیچ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,555
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #1
ایرج حریرچی درباره تبلیغات خارج از عرف پزشکان در فضای مجازی با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر تبلیغاتی که در امور پزشکی و دارویی در فضای مجازی انجام می‌شوند، غیرقانونی هستند، اظهار کرد: طبق ماده 7 آیین‌نامه بند ب ماده 3 قانون نظام پزشکی، تبلیغ دارو و ذکر خواص درمانی در رسانه‌های عمومی که مخاطب آنها عموم مردم هستند، ممنوع است.

وی افزود: بطور مثال، وزارت بهداشت مجوزی را به محصول تقویت مو می‌دهد اما ذینفعان آن محصول، به طور اغراق‌آمیز و غیر واقعی اثربخشی آن محصول را با ذکر داشتن مجوز وزارت بهداشت تبلیغ می‌کنند در حالی که وزارت بهداشت مجوز را برای تقویت موهای موجود داده است و نه بیشتر.

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه، طبق ماده 8 همان آیین‌نامه، تبلیغاتی که ادعایی مبنی بر اثرات...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,555
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #2
حریرچی، تبلیغات در حوزه پزشکی را تحث تاثیر تقاضای القایی و تقسیم منابع بین گروه‌های مختلف ذکر و تصریح کرد: گاهی تبلیغات در قالب برنامه‌های گفتگو‌محور در روزنامه‌ها و صدا‌و‌سیما منتشر می‌شوند که جنبه رپرتاژ داشته و اثر تبلیغی دارند چرا که برخی مردم تصور می‌کنند حتما پزشکی که در رسانه ملی در خصوص موضوع پزشکی صحبت می‌کند قطعا پزشک حاذق و برجسته‌ای است و بر مبنای همین تصور مراجعات بیماران به مطب پزشک مذکور به شدت افزایش پیدا می‌کند در حالی که اکثر پزشکانی که در برنامه‌های صدا و سیما حضور پیدا می‌کنند در سطح متوسط هستند.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا