متفرقه مروری بر کتاب نوستالژی از سهیل بیانی مهر

ستاره حقیقت جو

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
11/8/18
ارسالی‌ها
2,089
پسندها
31,351
امتیازها
66,873
مدال‌ها
30
سطح
33
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
وجود کتابهای موسیقی متعدد باعث رشد موسیقی در سالهای اخیر، چه برای نوازندگانی که بصورت خودآموز موسیقی را فرا می گیرند و چه برای نوازندگانی که موسیقی را در کلاسهای موسیقی فرا می گیرند، شده است.
در این مقاله به معرفی کتاب گیتار نوستالژی سهیل بیانی مهر می پردازیم که به تازگی توسط انتشارات "پنج خط" منتشر شده است. سهیل بیانی مهر نوازنده و مدرس بنامی است که در ارکستر خواننده های معروفی مانند مازیار فلاحی، روزبه نعمت الهی و ... نوازندگی گیتار می کند. وی در این کتاب 30 قطعه از معروفترین قطعات گیتار پاپ را منتشر کرده است.
این کتاب بصورت آموزشی تهیه نشده است و برای گیتاریست هایی مناسب است که هدفشان صرفا اجرای قطعات گیتار پاپ می باشد.
 

ستاره حقیقت جو

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
11/8/18
ارسالی‌ها
2,089
پسندها
31,351
امتیازها
66,873
مدال‌ها
30
سطح
33
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
درباره کتاب گیتار نوستالژی سهیل بیانی مهر
مخاطبین اصلی کتاب گیتار "نوستالژی" سهیل بیانی مهر، نوازندگان گیتار پاپ با سطح متوسط و پیشرفته هستند. نگاه این کتاب استفاده از رویکرد پیک استایل برای زدن ملودی هاست ولی اگر شما دست راست قوی و پرسرعتی دارید نیز می توانید این بخش ها را براحتی اجرا کنید.
قطعات این کتاب بصورت آکورد و تبلچر ونت قابل اجرا هستند، بودن تبلچرها خبر خوبی برای گیتاریست هایی است که زیاد علاقه ای به نت خوانی ندارند.
همچنین قطعات کتاب نوستالژی از سهیل بیانی مهر را می توان بصورت دوئت و همراه با نوازنده دیگر یا گروه اجرا کرد. در ابتدای هر قطعه تمپوی آن ذکر شده که همین موضوع نوازندگی آنها را راحت‌تر می‌کند. سهیل بیانی مهر، قطعات معروفی مثل قطعه desprado که...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
عقب
بالا