آموزشی طراحی و اجرا روف گاردن چیست؟

فاطمه احمدهیویدی

رو به پیشرفت
رو به پیشرفت
تاریخ ثبت‌نام
18/5/19
ارسالی‌ها
238
پسندها
1,887
امتیازها
12,063
مدال‌ها
10
سطح
9
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
امروزه در اغلب جوامع پدیده آپارتمان‌نشینی و به تبع دوری از طبیعت گسترش یافته است اما علاقه ذاتی انسان‌ها به گیاهان، سبب شده تا بخشی از بام یا تراس آپارتمان‌ خود را به ساخت یک باغ کوچک اختصاص داده و پدیده‌ای به نام روف گاردن یا باغ در بام را به وجود آورند. ما در این مطلب از آرل قصد داریم اطلاعاتی در زمینه روف گاردن، نحوه ساخت و چگونگی عایق‌کاری آن را در اختیار شما قرار دهیم.
روف گاردن چیست؟

سقف، بام یا تراس آپارتمان‌ هایی که به وسیله چمن‌ مصنوعی، گیاهان و درختچه‌های متنوع پوشیده شده است در اصطلاح، روف گاردن یا بام باغ نامیده می‌شود. فضای جذاب و دلنشینی که روف گاردن در اختیار شما می گذارد به شما این امکان را می‌دهد تا به جای اینکه با صرف زمان و هزینه به نقاط...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
امضا : فاطمه احمدهیویدی
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Eli99

sara.gh

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
22/8/18
ارسالی‌ها
1,085
پسندها
13,124
امتیازها
40,673
مدال‌ها
7
سطح
0
 
  • #2
آموزش ساخت روف گاردن

شاید امروزه با وجود مشغله های زیاد کاری و یا دلایل دیگر اجتماعی، رفتن به پارک ها و فضای سبز محدودتر از گذشته شده است و در قبال آن برای آشتی با طبیعت تمهیدات متعددی در نظر گرفته شده است. از جمله تمهیدات و روش هایی که امروزه برای آشتی با طبیعت در نظر گرفته می شود اجرای روف گاردن در منازل و ساختمان ها می باشد.
استفاده از فضای سبز در فضا های پرت ساختمان ها و سازه ها می تواند فرصت آشتی با طبیعت را برای افراد و خانواده ها ایجاد کرده و کمی از هیاهوی زندگی های شهری بکاهد.

آموزش-ساخت-روف-گاردن.jpg

چگونه روف گاردن بسازیم؟

1. مرحله اول: شیب...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
عقب
بالا