متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

⚖۷۵ درصد راکبان موتورسیکلت بیمه‌ شخص ثالث ندارند/تصادفات ۹۷ بیش از ۴۰۰ هزار کشته و مجروح برجا گذاشت

  • نویسنده موضوع ꜱᴀʜᴇʟ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 16
  • بازدیدها 381
  • کاربران تگ شده هیچ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,545
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #11
صدا و سیما به معضلات اجتماعی اقتصادی نگاه نکند

مدیرعامل ستاد دیه کشور با تقدیر از همیاری صمیمانه شبکه‌های مختلف رسانه ملی در قبال آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در راستای حبس‌زدایی هرچند شاهد اقدامات خالصانه دوستان و مدیران عزیز تلویزیون بوده‌ام اما شایسته‌ است این رسانه با وجود تاثیرگذاری گسترده و دامنه مخاطبان وسیع خود در کنار تبلیغ فرش و دمپایی و نوشابه اصلاح فرهنگ ترافیک و افزایش ایمنی‌راه‌ها و بی‌پرداه اگر بخواهم بگویم در زمینه ورود به زندان‌ها نیز همیار این مجموعه و تمامی سازمان‌های متولی باشد.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,545
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #12
معضل تصادفات سلامت اجتماعی را به خطر می‌اندازد

وی افزود: طبق اساسانامه آن سازمان فرهنگ‌سازی در شمار رسالت‌های فرهنگی آن مجموعه تعریف شده و ترویج فرهنگ رانندگی یا حتی تبلیغ در راستای فرهنگ بیمه‌ای را نباید تعریض جیب یک نهاد خاص یا شرکت‌های بیمه‌گرد محاسبه کرد. امروز بر حسب عادات مردود رانندگی نام ایران اسلامی و نام مردمان این سرزمین باستانی در ردیف پنج تا کشور درب و داغان دنیا در قبال تلفات رانندگی قرار گرفته است. درخواست ندارم تریبون شبکه‌های صداو سیما تریبون شرکت‌ها شوند اما بیایید با دغدغه راه‌حلی برای این منظور پیدا کنیم.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,545
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #13
وعده‌ها برای سامانه جامع حوادث رانندگی عملی شود

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به تکلیف شرکتهای بیمه مبنی بر پرداخت خسارات بدون نیاز به اخذ گزارش از مقامات انتظامی گفت: بیش از سه سال از تصویب قانون جدید بیمه اجباری شخص ثالث با دعوت از نمایندگان صندوق تامین و وزارت راه و شهرسازی و دیگر نهادهای مرتبط اما تا به امروز سامانه جامع حوادث رانندگی برای کاهش پرونده‌های ناشی از دیات و پرداختی‌های مالی عملی نشده است که توجه به این امر از حبس برخی افراد و تجمیع پرونده‌های حقوقی خواهد کاست.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,545
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #14
پلیس رعایت قانون را جدی بگیرد

وی با تشکر از همیاری پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: طبق ماده 42 قانون بیمه اجباری شخص ثالث حرکت وسایل نقلیه موتوری بدون داشتن بیمه‌نامه ممنوع است و رانندگان خودرو موظف هستند تا سند حاکی از انعقاد قرارداد بیمه را هنگام رانندگی را همواره نزد خود داشته باشند با استناد به همین درایت قانون‌گذار اجرای جدی قانون از سوی پلیس و توقیف وسایل موتوری طبق بیان مواد این قانون از بروز بسیاری از پرونده‌ها و بروز تعداد قابل توجهی از حوادث خواهد کاست. این که داشتن بیمه‌نامه چه اندازه در کاهش تصادفات رانندگی موثر است را باید به تخفیف‌های اعمال شده برای رانندگان بی‌خطر و مراعیان به مقررات جستجو کرد که این جنبه تشویقی در قبال تعرفه‌ها رعایت بیشتر و بیشتر افراد را...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,545
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #15
درصد تقصیر وزارتخانه‌های راه و صمت تعیین شود

محمدرضا امیرحسنخانی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از دیگر افراد حاضر در جلسه نیز در سخنانی گفت: اگرچه عامل اصلی تصادفات نیروی انسانی است و به عبارت دیگری صد در صد علل حوادث به انسان باز می‌‎گردد اما نباید از وظایف وزارت راه و شهرسازی ، صنعت، معدن و تجارت در امر کاهش نقاط حادثه‌خیز و بالابردن استاندارهای خودروسازی غافل بود. آری وقتی یک پیچ خطرناک در جاده‌ای وجود دارد این راننده است که نباید در فصل‌های بارانی یا یخبندان در آن تردد کند، وقتی در یک تصادف، خوروی بی‌کیفیت از ترمز تا کیسه هوا اشکالات و نقایس بسیاری دارد افراد نباید با سرعت بالا تررد کنند اما به اختصار باید گفت این‌ها سالب مسئولیت متضنان سلامتی مردم نیست و تعیین درصد...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,545
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #16
رانندگان پرخطر را شناسایی و کنترل کنیم

وی شناسایی رانندگان پرخطر را از دیگر راه‌های کاهش تصادفات اعلام کرد و افزود: طبق تجربه‌های نیروی انتظامی و امکانات به روز این مجموعه شناسایی رفتار افرادی که یک بار تصادف منتهی به فوت یا خسارت سنگین داشته‌اند می‌تواند در بلند مدت ضمن اعطای ضمانت‌های اجرایی قوی برای برخورد مناسب با خاطیان این پیکان رو به رشد تلفات را می‌تواند در سیری نزولی قرار دهد.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,545
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #17
آموزش رانندگی را ناجا هم می‌تواند مدیریت کند

نماینده طبس و فردوس در خانه ملت، نظارت بیشتر بر آموزشگاه‌های رانندگی را از دیگر راهکارها در این زمینه برشمرد و گفت: با تدبیری که مجلس اندیشیده است از 15 آذرماه امسال چنانچه دریافت‌کنندگان گواهینامه رانندگی از آموزشگاه‌های رانندگی خاصی دارای آمار بالای تصادف منجر به جرح یا فوت باشند کارشناسان تصادفات می‌توانند براساس تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نسبت به تعیین درصد تقصیر آموزشگاه رانندگی مربوطه اقدام کنند که البته به عنوان پیشنهاد می‌توان بررسی کرد تا اساسا در امر آموزش و تعلیم هم هنرجویان در اختیار ناجا باشند.

در پایان نمایندگان وازرتخانه‌های آموزش و پرورش، صمت، راه و شهرسازی و بیمه مرکزی ضمن ارایه گزارشی از آخرین...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 0, کاربر: 0, مهمان: 0)

عقب
بالا