- ارسالیها
- 7,492
- پسندها
- 32,555
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 37
- نویسنده موضوع
- #11
شما معتقدید که سابقه خدمت و دورههای ضمن خدمت ناکارآمد، هماکنون ملاک اصلی رتبهبندی معلمان هستند و نباید این موارد ملاک باشد؛ خب، اگر قرار باشد این موارد، معیار کار نباشد چه ملاکهایی را باید جایگزین کرد؟
صحبت از کارآمدی یا ناکارآمدی دورههای ضمن خدمت، موضوعی است که ما در اینجا درباره آن قضاوت نکرده و به آن نمیپردازیم اما برای سنجش صلاحیت و ورود به آن یا حتی ورود به رتبهبندی باید شرایطی تعیین کنیم و «شرایط ورود به سنجش صلاحیت» با «شرایط کسب رتبه» نمیتواند یکسان باشد، تصور کنید یک معلم وقتی استخدام میشود، مدرک تحصیلی او لیسانس است.
به این مدرک طبق مقررات امتیازی داده شده است و حالا برای رتبهبندی مجدد بگویند لیسانس وی دارای امتیاز است، این روش اعمال امتیاز ناشی از مدرک...
صحبت از کارآمدی یا ناکارآمدی دورههای ضمن خدمت، موضوعی است که ما در اینجا درباره آن قضاوت نکرده و به آن نمیپردازیم اما برای سنجش صلاحیت و ورود به آن یا حتی ورود به رتبهبندی باید شرایطی تعیین کنیم و «شرایط ورود به سنجش صلاحیت» با «شرایط کسب رتبه» نمیتواند یکسان باشد، تصور کنید یک معلم وقتی استخدام میشود، مدرک تحصیلی او لیسانس است.
به این مدرک طبق مقررات امتیازی داده شده است و حالا برای رتبهبندی مجدد بگویند لیسانس وی دارای امتیاز است، این روش اعمال امتیاز ناشی از مدرک...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.