پزشکی مصرف زیاد این خوراکی باعث دیابت می شود

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع شـمـس الـ
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها بازدیدها 257
  • کاربران تگ شده هیچ

شـمـس الـ

هنرمند انجمن
سطح
21
 
تاریخ ثبت‌نام
27/7/20
ارسالی‌ها
3,281
پسندها
11,249
امتیازها
39,473
مدال‌ها
22
  • نویسنده موضوع
  • #1
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد مصرف بیش از حد تخم مرغ می تواند ریسک ابتلا به دیابت را افزایش دهد.
به گزارش بهداشت نیوز به نقل از مهر، در این مطالعه محققان دانشگاه ساوت استرالیا به بررسی مصرف تخم مرغ در نمونه گسترده‌ای از افراد بزرگسال چینی برآمدند.

نتایج نشان داد افرادی که به طورمنظم روزانه یک تخم مرغ یا بیشتر مصرف می‌کنند (معادل ۵۰ گرم) ریسک دیابت در آنها ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گفته محققان، رژیم غذایی یک فاکتور مهم و شناخته شده در شروع دیابت نوع۲ است از اینرو شناسایی طیف وسیعی از فاکتورهای رژیمی تاثیرگذار بر شیوع روبه افزایش این بیماری مهم است.

محققان در این تحقیق متوجه شدند مصرف طولانی مدت و زیاد تخم مرغ (بیش از ۳۸ گرم در روز) خطر دیابت را حدود ۲۵ درصد افزایش می‌دهد.

همچنین...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : شـمـس الـ
عقب
بالا