آموزشی ورزش های آسان برای کودکان

  • نویسنده موضوع FATYMArr
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 190
  • کاربران تگ شده هیچ

FATYMArr

مدیر بازنشسته دبیرستان
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
30/6/20
ارسالی‌ها
6,886
پسندها
21,075
امتیازها
69,773
مدال‌ها
37
سن
18
سطح
31
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
اگر ورزش را به‌گونه‌ای برای کودکان تعریف و برنامه‌ریزی کنید آن را دوست داشته باشند، باعث می‌ شود بچه‌ های کوچک ورزش را به‌صورت یک بازی ورزشی بشناسند و از انجام آن لذت ببرند. به‌عنوان‌مثال از کودکان بخواهید که 45 دقیقه زودتر به مدرسه بیایند و یا 45 دقیقه بیشتر در مدرسه بمانند و در این 45 دقیقه وقت خود را بازی‌ های متحرک و سرگرم‌ کننده بگذرانند. این کار یک روش خارق‌العاده برای اضافه کردن ورزش به کارهای روزمره آن‌ها است و به آن‌ها کمک می ‌کند به مدرسه علاقه بیشتری پیدا کنند و حتی روابط قوی‌ تر و اجتماعی‌ تری با همسالان خود برقرار کنند.

در ادامه این مقاله از مجله سبک زندگی دکتر دقوقی تمرینات و ورزش های آسان برای کودکان توصیه می‌ شود که نیازی به تجهیزات یا فضای بزرگ نیست و حتی در منزل هم...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] BARAN_B

FATYMArr

مدیر بازنشسته دبیرستان
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
30/6/20
ارسالی‌ها
6,886
پسندها
21,075
امتیازها
69,773
مدال‌ها
37
سن
18
سطح
31
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
اسکات
برای انجام اسکات در حالت نیمه نشسته زانوها را 90 درجه خم‌کنید. این تمرین ساده باعث ایجاد استحکام پا ها می‌ شود و پایه و اساس بدن را برای انواع ورزش و فعالیت های بدن‌سازی آماده می ‌کند. هر یک از پاها را به جلو، عقب و طرفین بازکنید و اسکات‌ های کلاسیک را امتحان کنید.

رقص
اجازه دهید بچه‌ها تمرینات خود را با موسیقی موردنظرشان انجام دهند. ابتدا ورزش ساده را با یک آهنگ شروع کنید. این کار را به‌عنوان بخشی از تمرینات قبل از ورزش انجام دهید.

زانو بلند
هنگام راه رفتن، زانوها را در هوا بلند کنید که به این حرکت، زانو بلند (بالا آوردن زانوها به سمت قفسه سینه) می‌گویند. می‌توانید با اضافه کردن حرکات بازو به آن شدت حرکت را افزایش دهید.

لگد زدن به پشت
کودکان همچنین می‌توانند با حرکت لگدزدن به...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] BARAN_B
عقب
بالا