هنرمندان بیژن پاکزاد | طراح لباس

  • نویسنده موضوع DELNAZ_N (TARANEH)
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 178
  • کاربران تگ شده هیچ

DELNAZ_N (TARANEH)

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
25/3/21
ارسالی‌ها
1,652
پسندها
13,040
امتیازها
35,373
مدال‌ها
17
سطح
20
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
بیژن پاکزاد کیست؟

بیژن پاکزاد طراح و تولیدکننده سرشناس لباس‌ های مردانه، عطر و ادکلن و یكی از عرضه كنندگان گران ترین اقلام و سفارشات، برای پولدارترین افراد از ملیت های مختلف است. محصولات او که با نام تجاری “بیژن” شناخته می شود، برنده جوایز برترین‌ های جهان در عرصه عطر و ادكلن و مد و لباس برای طبقات مرفه بوده است.


بیژن در ۱۵ فروردین سال 1319 در خانواده‌ای بسیار ثروتمند که به گفته خودش فرهنگ پول‌ سازی و پول‌ آفرینی در آن نهادینه شده بود در تهران متولد شد.
خانواده بیژن برای ادامه تحصیل او را به مدرسه ثروتمندان سوئیسی، فرستادند و او در مدرسه با شاهزاده‌های بزرگی مثل “پرنس ریتر” همکلاسی شد. درحقیقت تعداد بسیاری از مشتریان سال‌های بعد برای بیژن...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

وِیْ

کاربر سایت
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
10/5/21
ارسالی‌ها
1,334
پسندها
44,690
امتیازها
60,573
مدال‌ها
33
سطح
38
 
  • #2

بیژن پاکزاد:​

آقای بیژن پاکزاد که امروزه نام او به‌عنوان به‌عنوان مشهورترین طراح لباس ایرانی موفق در جهان می‌درخشد، در سال 1319 در تهران در خانواده متمولی به دنیا آمد. با توجه به اینکه در تمام طول زندگی، مشکل مالی برای ایشان وجود نداشت اما وی هیچ‌گاه تنها به‌عنوان یک مصرف‌کننده از ثروت پدری خرج ننمود. وی تحصیلات آکادمیک خود را آمریکا و اروپا انجام داد و به‌واسطه آشنایی با شاهزادگان توانست به دربار سلطنت ایران و اروپا وارد شود. همین امر یک نقطه پرش خوبی برای وی محسوب می‌شود زیرا توانایی و استعداد خود را در طراحی لباس توانست به همگان نشان دهد و مشتریان قدری داشته باشد.

او در سال 52 به امریکا مهاجرت نمود و برند خود را بانام “بیژن” تأسیس کرد. طراحی‌های آقای بیژن پاکزاد...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش
امضا : وِیْ

Fateme Amade

سرپرست فرهنگ و هنر + نویسنده افتخاری
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
18/4/21
ارسالی‌ها
2,111
پسندها
6,794
امتیازها
28,973
مدال‌ها
23
سطح
13
 
  • مدیر
  • #3
مهاجرت به آمریکا و آغاز فعالیت های موفق تجاری

بیژن طراحی را در آلمان آموخت و در بازگشت به ایران اولین بوتیک مدرن و به قول خودش اولین بوتیک خارج از خرازی را به نام “پلنگ صورتی” در تهران تأسیس کرد، او سپس بوتیک دیگری به نام “سسیل جی” یا “نیکولا بلازی” گشود که اختصاصی ترین بوتیک تهران و محل خرید اعضای خانواده سلطنتی، دولتمردان و ثروتمندان ایران بود.
بیژن در سن ۲۹ سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و ۳ سال بعد بوتیک مشهور خود را افتتاح نمود. این بوتیک که در واقع یک کاخ به سبک مدیترانه اى است، کمی بعدتر گرانترین فروشگاه دنیا نام گرفت.
بیژن در این فروشگاه که طراحی محصولات آن را شخصاً برعهده داشت، عمدتاً لباس، عطر و ادکلن به مشتریان سرشناس خود ارایه می کرد. تحصیلات او در کنار تجارب ارزشمندش از...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Fateme Amade

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا