کمیک کمیک | ابرقهرمانان ناکام؛ نگاهی به بازی‌های کمیک بوکی لغو شده

  • نویسنده موضوع Rigina
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 19
  • بازدیدها 161
  • کاربران تگ شده هیچ

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #11
Justice League: Mortal
با اینکه اولین‌بار در دهه‌ی ۱۹۶۰ با لیگ عدالت در دنیای کمیک آشنا شدیم، ولی سال‌ها طول کشید تا طرفداران دی سی بتوانند به تماشای یک فیلم سینمایی براساس این گروه بنشینند؛ فیلمی با عنوان Batman v Superman: Dawn of Justice که البته کیفیت خیلی بالایی هم نداشت. ولی بد نیست بدانید که یک دهه قبل قرار بود فیلم دیگری برپایه‌ی ماجراهای این گروه تولید شود، آن هم توسط جرج میلر، کارگردان مکس دیوانه (Mad Max). در این پروژه که Justice League: Mortals نام داشت، با همان شخصیت‌های معروف گروه همراه بودیم (درکنار مارشن من‌هانتر که در فیلم‌های جدید دی سی غایب است) و شخصیت‌های خبیث آن هم تالیا الغول و مکسول لرد بودند و طبق شنیده‌ها، فیلم داستانی تاریک داشت که در آن با مرگ بری الن (فلش) هم...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #12
The Flash: The Fastest Man Alive
تا امروز بازی‌های اختصاصی زیادی براساس فلش نداشته‌ایم و این شخصیت محبوب و پرسرعت شاید به خاطر توانایی‌های خاص خود، نتوانسته است آن‌طور که باید و شاید در دنیای بازی‌های ویدیویی بدرخشد. ولی در نسل قبل قرار بود اثری اختصاصی برپایه‌ی ماجراهای فلش تولید شود که این بازی هم سرانجام خوبی نداشت.

همه‌چیز از جایی آغاز شد که Brash Entertainment به‌عنوان شرکتی که بیشتر با انتشار بازی‌های لیسانسی و برگرفته از آثار مختلف شناخته می‌شد، به‌سراغ استودیو BottleRocket Entertainment رفت و از آن‌ها درخواست تولید بازی‌ای براساس فلش را کرد؛ اثری اپن ورلد و عظیم که در ابتدا قرار بود برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 ساخته شود و بعدها نسخه‌ی Wii آن هم در نظر گرفته شد.


دانلود...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #13
Superman: Blue Steel
استودیو Factor 5 کار خود را از دهه‌ی ۱۹۸۰ آغاز کرد و در همان سال‌های اولیه با تهیه‌ی نسخه‌هایی از بازی Turrican برای آمیگا و آتاری اس‌تی توانست نام خود را مطرح کند. این استودیو بعدها آثار زیادی تولید کرد، ولی اوج کار آن‌ها با مجموعه‌ی Star Wars: Rogue Squadron بود؛ سری بازی‌هایی مهیج و دلچسب براساس دنیای جنگ ستارگان که تمرکز اصلی خود را روی مبارزات هوایی گذاشته بودند و درکنار جذابیت‌هایی که در گیم‌پلی داشتند، از نظر بصری هم جزو بازی‌های پیش‌رو در زمان خود محسوب می‌شدند. همین مدل گیم‌پلی هوایی بود که باعث شد سونی برای تولید یکی از بازی‌های بزرگ خود برای پلی‌استیشن 3 به‌سراغ Factor 5 برود و با آن‌ها قراردادی برای ساخت بازی Lair امضا کند؛ اثری عظیم که قرار بود...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #14
در حالی‌که تولید بازی به‌خوبی در حال جلو رفتن بود، شرکت برادران وارنر که دنباله‌ی فیلم سوپرمن بازمی‌گردد را برای اکران در سال ۲۰۰۹ در نظر داشت، از این تصمیم خود پشیمان و پروژه‌ی برایان سینگر متوقف شد. همین موضوع هم باعث شد تولید بازی مرتبط با آن مفهومی نداشته باشد و اعضای استودیو به‌سراغ اعمال تغییراتی گسترده در پروژه‌ی خود رفتند تا آن را براساس سلیقه‌ی شخصی خود به اثری متفاوت تبدیل کنند. ولی بدشانسی‌های Factor 5 تمام‌شدنی نبود و مدتی بعد نوبت به Brash Entertainment رسید که گرفتار مشکلات مالی شود و در سال ۲۰۰۸ از صنعت بازی خداحافظی کند. هرچند اعضای استودیو در آن زمان قصد تسلیم‌شدن نداشتند و به‌دنبال شرکتی برای در دست گرفتن پروژه و انتشار آن می‌گشتند ولی از آنجایی که بازی هنوز تا...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #15
برنامه‌نویس‌های بازی کار فوق‌العاده‌ای برای طراحی انیمیشن‌های حرکتی و فیزیک مربوط‌به تارهای مرد عنکبوتی انجام داده بودند و واقعاً حیف شد که ویدیویی از بازی در دست نیست.

در حالی‌که قرار بود فیلم مرد عنکبوتی 4 برای اکران در سال ۲۰۱۱ آماده شود، این بازی هم در دوران ساخت خود برای عرضه در همان سال تدارک دیده شده بود ولی درنهایت با لغو شدن تولید فیلم، دیگر نیازی به بازی هم نبود و سازندگان آن تصمیم گرفتند پروژه را متوقف کنند و به‌سراغ Prototype 2 بروند؛ بازی‌ای که از بعضی المان‌های همین پروژه هم استفاده کرد و به‌نوعی می‌توان گفت Prototype 2 از دل بازی مرد عنکبوتی 4 متولد شد.

در هر حال این روزها طرفداران مرد عنکبوتی با تجربه‌ی اثر جذاب اینسامنیاک گیمز توانسته‌اند لذت فراوانی از همراهی با این...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #16
Gotham by Gaslight
شخصیت بتمن را در این سال‌ها در انواع و اقسام شکل‌ها دیده‌ایم، از کارآگاهی حرفه‌ای و باتجربه تا خون‌آشامی که در یکی از دنیاهای موازی دی سی با عنوان Earth-43 همراه دندان‌های تیز و بال‌های بزرگ خود شناخته می‌شود و حتی نسخه‌ای از بتمن که با نام لوگان وین، ملقب به Dark Claw در سری کمیک‌های Amalgam (کمیک‌های مشترک دی سی و مارول) حضور داشته و ترکیبی است از پیش‌زمینه‌های داستانی بروس وین و لوگان، یعنی بتمنی با چنگک‌های ولورین! دراین‌میان یکی از جالب‌ترین نسخه‌های بتمن به کمیک Gotham by Gaslight مربوط می‌شود؛ کمیکی که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد و برایان آگوستین آن را نوشته و طراحی‌های کمیک هم متعلق به مایک مینیولا، خالق شخصیت پسر جهنمی (Hellboy) بود.

ماجراهای این کمیک متفاوت و جذاب...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #17
اعضای مونولیث در اولین روزهای ساخت پروژه‌ی جدید خود قصد داشتند بازی‌ای برپایه‌ی فیلم شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) اثر کریستوفر نولان تولید کنند؛ بازی‌ای عظیم و اپن ورلد با مأموریت‌های فرعی که حال و هوای دیگری از شهر گاتهام را به بازیکن‌ها معرفی می‌کرد و بتمن در آن قابلیت استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی معروفش یعنی بت‌موبیل را داشت و می‌توانست به سه شکل مختلف با دشمنان خود مقابله کند: مبارزه‌ی مستقیم، مخفی‌کاری و استفاده از گجت‌های متنوع. در همان روزها بخش دیگری از اعضای استودیو هم مشغول کار روی بازی‌ای براساس ارباب حلقه‌ها بودند که به‌شکل دونفره و Co-op جلو می‌رفت و قرار بود ماجراهای آن با محوریت یک دورف و یک الف روایت شود. هیچ‌کدام از این دو پروژه به جایی نرسیدند و تولید...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #18
مطمئناً جالب‌ترین نکته در مورد بازی را می‌توان زاویه‌ی آن در نظر گرفت که به‌شکل اول شخص دنبال می‌شد؛ زاویه‌ای که شاید برای شخصیتی چون مرد آهنی خیلی هم عجیب نباشد، ولی وقتی در نظر بگیریم که شخصیت‌های متعددی از هالک گرفته تا کاپیتان آمریکا در آن قابل بازی بودند، جالب به‌نظر می‌رسد. البته در بخش‌هایی از بازی هم زاویه‌ی آن به حالت سوم شخص درمی‌آمد که شامل بعضی از حرکات تمام‌کننده می‌شد؛ بخش‌هایی که در آن‌ها شاهد نمایی سینمایی بودیم و مثلاً ثور با چکش خود به هوا می‌پرید و روی دشمن نگون‌بخت خود فرود می‌آمد. هر شخصیت در بازی انتقام‌جویان قدرت‌های مخصوص خود را داشت و برای مثال مرد آهنی علاوه‌بر امکان مبارزه‌ی مستقیم با دشمنان، می‌توانست از انواع و اقسام سلاح‌های پیشرفته‌ی خود هم استفاده کند و با...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #19
مهم‌ترین دلیل توقف تولید بازی را می‌توان مشکلات داخلی تی‌اچ‌کیو در نظر گرفت؛ شرکتی که در سال ۲۰۱۱ با اوضاع مالی نامناسبی رو‌به‌رو شده بود و مدتی بعد هم ورشکست شد (هرچند بعدها یک‌بار دیگر با عنوان تی‌اچ‌کیو نوردیک احیا شد). در آن زمان مسئولان تی‌اچ‌کیو برای فرار از ورشکستگی مجبور به تعطیلی بعضی شعبه‌های خود در کشورهایی مثل استرالیا شدند و کارمندان این شعبه هم که به مدت یک‌سال سرگرم تولید پروژه‌ی مورد نظر بودند، از کار برکنار شدند. البته در ابتدا تی‌اچ‌کیو تلاش‌هایی کرد تا از خود مارول کمک مالی بگیرد و پروژه را به اتمام برساند، ولی این شرکت جواب رد به تی‌اچ‌کیو داد و درنهایت هم کار این بازی به پایان رسید؛ بازی‌ای که بندیس در سال ۲۰۱۵ و در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به زنده‌شدن پروژه هست...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

Rigina

مدیر بازنشسته کمیک + گردشگری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
11/5/21
ارسالی‌ها
4,164
پسندها
41,359
امتیازها
74,373
مدال‌ها
61
سن
18
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #20
Batman: Arkham
تا امروز چهار نسخه‌ی اصلی از مجموعه‌ی Batman: Arkham منتشر شده است، ولی از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در مورد ساخته‌شدن نسخه‌های بیشتر از این سری به گوش می‌رسید؛ شایعاتی که به‌تازگی با انتشار تصاویری به واقعیت تبدیل شدند و خبر از متوقف شدن تولید حداقل یکی از این پروژه‌ها می‌دهند.

اولین صحبت‌ها در مورد نسخه‌ای از Arkham با محوریت دیمین وین (فرزند بروس وین و تالیا الغول) در سال ۲۰۱۶ به گوش رسید؛ هم‌زمان با انتشار خبر توقف تولید بازی جوخه‌ی انتحار توسط شعبه‌ی مونترال برادران وارنر. در همان روزها بود که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بعد از لغو شدن آن پروژه، کار روی بازی دیگری با محوریت دیمین وین آغاز شده است ولی چند سال گذشت و خبر رسمی‌ای در این زمینه منتشر نشد. تا اینکه مدتی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Rose rain

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 0, کاربر: 0, مهمان: 0)

عقب
بالا