متفرقه 8 دلیل برای اینکه معماران باید گیم یا بازی های ویدیویی انجام دهند !

  • نویسنده موضوع Ash;
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 55
  • کاربران تگ شده هیچ

Ash;

مدیر تالار کتاب
پرسنل مدیریت
مدیر تالار کتاب
تاریخ ثبت‌نام
26/9/20
ارسالی‌ها
2,404
پسندها
33,860
امتیازها
64,873
مدال‌ها
31
سن
17
سطح
33
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #1
بازی های ویدیویی برای معماران؟ آری یا خیر؟ این سوالی است که ما معماران بهتراست حداقل یکبار از خود بپرسیم! معماران در راستای تقویت روند فعالیت های کاری و حرفه ای خود هنرهای خلاقانه ای مانند نقاشی ، هنرهای تجسمی و مجسمه سازی را به عنوان مجموعه مهارت هایی مکمل دنبال می کنند پس چرا از قرارگیری رد بستری که به ما امکان می دهد همه مهارت های خود را در یک مکان به کار بگیریم اجتناب کنیم؟ سکویی که در آن می توانیم روی یک قطعه زمین آنچه میخواهیم خلق کنیم ، معماری دوره های مختلف را کشف کنیم یا حتی زمان و امکانات باورنکردنی آینده را تجربه کنیم! انصافاً بازی های ویدیویی برای معماران کاری بیش از انچه نیاز دارند انجام می دهد!
 
امضا : Ash;

Ash;

مدیر تالار کتاب
پرسنل مدیریت
مدیر تالار کتاب
تاریخ ثبت‌نام
26/9/20
ارسالی‌ها
2,404
پسندها
33,860
امتیازها
64,873
مدال‌ها
31
سن
17
سطح
33
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #2

۱. تقویت تفکر استراتژیک​

انواع مختلفی از بازی ها وجود دارند که با تقویت خلاقیت برای تکمیل وظایف واگذار شده به منظور رسیدن به هدف ،گزینه هایی را پیش روی بازیکنان قرار میدهند در نتیجه به شخص در توسعه تفکر استراتژیک و راه یابی و انتخاب بهترین گزینه و مسیر های بعدی رسیدن به هدف کمک می کنند.

2. درک بهتر فضای سه بعدی​

بازی های ویدیویی چشم ها را برای دیدن فضایی فراتر از صفحه نمایش هدایت می کنند ، دقیقاً همانطور که یک سازنده فیلم می بیند یا یک فیلمبردار باعث می شود آنچه مدنظر اوست ببینیم. این بازی ها دیدگاه سه بعدی را در ما تقویت میکنند و کمک می کنند تامل بیشتری کنیم که چگونه می توان از فضا استفاده کرد و با درک عمق و میدان دید ذهن را قادر می سازند تا...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Ash;

Ash;

مدیر تالار کتاب
پرسنل مدیریت
مدیر تالار کتاب
تاریخ ثبت‌نام
26/9/20
ارسالی‌ها
2,404
پسندها
33,860
امتیازها
64,873
مدال‌ها
31
سن
17
سطح
33
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #3

5. شناخت زمینه ها / پس زمینه ها​

برخی از بازی ها به آشنایی بازیکن با معماری دوران گذشته یا دوران آینده مانند dystopian یا utopian کمک می کنند ، این امر نه تنها به معماران تجسمی می دهد بلکه تجربه حضور در آنجا و تجربه آنچه در آن دوران است را نیز ایجاد می کند. علاوه بر این ، انجام مکرر این بازی ها کمک می کند تا با ایده گرفتن مواردی را که در ساختمان ها وجود ندارد و آنچه را که می توانند انجام دهند بهتر کنند در مورد ساختمانهای آینده نگر نیز همین طور است.
به عنوان مثال: Age of Empires یک سری بازی های ویدیویی با شکوه است که هر قسمت ما را به یک دوران باستانی منتقل می کند که نه تنها تجربه معماری آن دوره را برای ما فراهم می کند بلکه با آن شخصیت ها و ویژگی های شخصیتی نیم نگاهی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Ash;

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

عقب
بالا