• لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

اخبار گیم مروری بر مجموعه The Elder Scrolls به مناسبت ۲۵ سالگی آن

  • نویسنده موضوع SHIRIN.SH
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 348
  • کاربران تگ شده هیچ

SHIRIN.SH

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
1/2/18
ارسالی‌ها
13,915
پسندها
128,512
امتیازها
96,873
مدال‌ها
36
سطح
47
 
  • نویسنده موضوع
  • #1

مروری بر مجموعه The Elder Scrolls به مناسبت ۲۵ سالگی آن


بازی The Elder Scrolls: Arena در سال ۱۹۹۴ منتشر شد و به مناسب ۲۵ سالگی بازی‌های الدر اسکرولز، نگاهی داریم به تاریخچه این مجموعه.

شرکت بتسدا (Bethesda Softworks) کار خود را در سال ۱۹۸۶ (۱۳۶۵ شمسی) آغاز کرد. شرکت عظیمی که این روزها می‌شناسیم، در سال‌های اولیه بازی‌های نه‌چندان مطرحی چون Gridiron را تولید می‌کرد و در اوایل کار خود درکنار بازی‌های بی‌کیفیتی مثل نسخه NESبازی «تنها در خانه» و بازی ?Where's Waldo، آثار متوسطی چون بازی The Terminator برای سیستم‌عامل داس را هم تهیه کرد. ولی این اولین نسخه از مجموعه الدر اسکرولز...​
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : SHIRIN.SH

SHIRIN.SH

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
1/2/18
ارسالی‌ها
13,915
پسندها
128,512
امتیازها
96,873
مدال‌ها
36
سطح
47
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
الدر اسکرولز | The Elder Scrolls



۱. اولین نسخه از سری الدر اسکرولز با عنوان The Elder Scrolls: Arena در ابتدا قرار بود به شکل دیگری تولید شود و بتسدا قصد ساخت اثری را داشت که پیرامون نبردهای گلادیاتورها در میدان‌های مبارزه جریان داشته باشد، موضوعی که پسوند بازی هم به آن اشاره دارد. این مبارزات قرار بود به شکل تیمی انجام شوند و بازیکن با هدایت تیمی از گلادیاتورها در طول نبردهای نوبتی (Turn-Based) در مناطق مختلف پیروز شود و درنهایت لقب قهرمان بزرگ Imperial City را از آن خود کند. البته درکنار بخش اصلی بازی، مأموریت‌های جانبی هم در نظر گرفته شده بود که بعدها همین مأموریت‌ها به تدریج نظر تیم...​
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : SHIRIN.SH

SHIRIN.SH

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
1/2/18
ارسالی‌ها
13,915
پسندها
128,512
امتیازها
96,873
مدال‌ها
36
سطح
47
 
  • نویسنده موضوع
  • #3
۱۲. یکی از ویژگی‌های معروف دو نسخه اول الدر اسکرولز، تولید بخش‌های زیادی از بازی به شکل تصادفی بود. البته باتوجه‌به ابعاد بزرگ آن بازی‌ها چاره‌ی دیگری هم وجود نداشت و اگر قرار بود آن ابعاد عظیم به شکل دستی و کاملاً توسط سازندگان بازی طراحی شود، سال‌ها زمان نیاز داشت. ولی بتسدا تصمیم گرفت برای نسخه سوم از ابعاد بازی بکاهد و بیشتر از تمرکز روی کمیت، به‌دنبال افزایش کیفیت برود. این موضوع نیازمند گسترش تیم بود و بتسدا تعداد کارمندان خود را به سه برابر افزایش داد. درکنار این نیاز به تهیه ابزارهای متفاوتی برای طراحی بازی بود و برنامه‌نویسان بتسدا یک سال زمان صرف کردند تا The Elder Scrolls Construction Set را تولید کنند،...​
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : SHIRIN.SH

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا