• لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

نقد و بررسی بازی بررسی بازی Mortal Kombat 11

  • نویسنده موضوع #AMIR#
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 33
  • بازدیدها 689
  • کاربران تگ شده هیچ

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
استودیو ندررلم با Mortal Kombat 11 ضمن ارائه تجربه‌ای عالی، ثابت می‌کند که راه ساخت بازی‌های مبارزه‌ای با‌کیفیت را بهتر از هر کسی بلد است. همراه بررسی بازی باشید.
 
امضا : #AMIR#

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
با اینکه مورتال کامبت یک مجموعه بسیار قدیمی است، اما از آن دست مجموعه‌هایی است که همیشه نسخه‌های جدیدش حرف‌های برای گفتن داشته‌اند و با اینکه شاید فراز و نشیب‌هایی هم در مسیر این سری بوده، اما در مجموعه وقتی صحبت از بازی‌های مبارزه‌ای و مخصوصا دسته‌ای از این بازی‌ها می‌شود که حس و حالی واقع‌گرایانه و حتی خشن دارند، همیشه مورتال کامبت یکی از نام‌هایی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. به همین دلیل هم انتشار نسخه جدیدی از این سری اتفاق بسیار مهمی برای طرفداران این سبک است. اما آیا Mortal Kombat 11 همان بازی فوق‌العاده‌ای است که از این مجموعه و از استودیو ندررلم انتظار داریم؟ آیا این استودیو توانسته در دومین تجربه نسل هشتمی سری باز هم تجربه‌ای ارزشمند برای‌مان به ارمغان بیاورد؟ برای پاسخ...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #3
پس از در دسترس قرار گرفتن نسخه بتای مورتال کامبت ۱۱، یکی از مواردی که برخی طرفداران و حتی گروهی از منتقدین به آن اشاره داشتند تغییرات جدیدی بود که استودیو ندررلم برای این اثر در نظر گرفته بود؛ تغییراتی که برخی افراد از آن راضی بودند و برخی هم عقیده داشتند که این موارد باعث شده‌اند گیم‌پلی بازی از آن حس و حال همیشگی‌اش فاصله بگیرد. خب با احترام به تمام این نظر‌ها، راستش را بخواهید چیزی که بیش‌تر از هر مورد دیگری در رابطه با این بازی دوست داشتم، حفظ اصالت همیشگی مورتال کامبت حتی با وجود داشتن یک سری مکانیزم‌ها و ویژگی‌های جدید بود.
به بیان بهتر، با اینکه مورتال کامبت 11 مثلا تغییراتی در سیستم کمبو‌ها و کلا گیم‌پلی داشته یا یک سری حالت‌های جدید را برای‌مان به ارمغان آورده، اما از همان اولین...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #4
87dae091-0839-4310-a71c-16c5e89f63d4.jpg
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #5
در ادامه بیش‌تر در تغییراتی مثل ویژگی‌های جدید گیم‌پلی دقیق خواهیم شد اما قبل از آن دوست دارم در مورد محتویات بازی صحبت کنیم؛ جنبه‌ای که مورتال کامبت ۱۱ در آن هم درخشش خوبی دارد و آنقدر محتوا برای‌مان در نظر گرفته که بتوانیم برای طولانی‌مدت هم از اثر لذت ببریم. بخش داستانی احتمالا قسمتی است که تجربه بازی را با آن آغاز خواهید کرد. یکی از بخش‌هایی که بازی در آن از موفقیت‌های Injustice 2 الهام گرفته، همین بخش داستانی است و به همین سبب شاهد روایتی هستیم که بیش از همیشه سینمایی شده است و برای مثال نحوه انتقال بازی از میان‌پرده‌ها به مبارزات حالتی کاملا سینمایی به‌خود گرفته و از همیشه جذاب‌تر است. به‌عنوان بخش داستانی یک بازی مبارزه‌ای، این قسمت در مورتال کامبت ۱۱ قابل قبول و کار راه‌انداز...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #6
ایده کلی بخش داستانی جذاب است اما به مرور تکراری می‌شود و استفاده بیش از حد از آن دلیلی به‌جز طولانی‌تر کردن این بخش ندارد
کلیت داستان بازی، حول محور ایده دستکاری زمان می‌چرخد. به بیان دقیق‌تر، داستان از جایی آغاز می‌شود که شخصیت شیناک شکست خورده و ریدن در حال شکنجه کردن وی است. با اینکه همه‌چیز بر وفق مراد دنیای ایرثرلم به‌نظر می‌رسد، اما پس از ظاهر شدن کرونیکا، شخصیت منفی جدید بازی، متوجه می‌شویم که از این خبرها نیست و وی همه‌چیز را تحت کنترل دارد. قدرت اصلی کرونیکا، دستکاری زمان است و خب سازندگان از این ایده استفاده کرده و مخصوصا در دقایق ابتدایی بازی تقابل‌های جذابی رقم زده‌اند.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #7
برای مثال مشاهده مبارزه دو جانی کیج با یکدیگر که از بعد‌های زمانی متفاوتی هستند یا تماشای تقابل دو جکس باهم که حضور در بازه‌های زمانی مختلف آن‌ها را تبدیل به افرادی با خصوصیات متفاوت کرده است، جالب است و ایده خوبی هم به‌نظر می‌رسد. با این حال و حتی با اینکه بخش داستانی بازی کلا ۵-۶ ساعت بیش‌تر گیم‌پلی ندارد، اما پس از گذشت مدتی اینگونه حس می‌شود که سازندگان کمی بیش از حد در حال زیاده‌روی از این ایده دستکاری زمان هستند و استفاده از ترفند‌های تکراری بیش‌تر به عاملی برای طولانی‌تر کردن این بخش می‌ماند تا دلیلی که بتواند داستان خوبی برای مخاطب روایت کند. از این مهم‌تر اما ضعف بخش داستانی بازی در معرفی شخصیت‌های منفی‌اش به‌عنوان افرادی کاریزماتیک و اصطلاحا خفن است که از این طریق بتواند تقابل...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #8
a7979bbc-3ff4-4db1-b66d-184cc940837c.jpg
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #9
برای مثال کاراکتر‌هایی مثل کلکتور و گراس که از جمله شخصیت‌های جدید بازی هستند و انتظار می‌رود در قسمت داستانی با آن‌ها آشنا شویم، صرفا در میان پرده‌ها کمی قدرتمند به‌نظر می‌رسند و سازندگان هرگز نمی‌توانند مبارزاتی فراموش‌نشدنی با آن‌ها برای‌مان رقم بزنند یا حتی روند روایت داستان را به شکلی پیش ببرند که حس کنیم بله، این شخصیت‌ها واقعا قدرتمند هستند و تهدید بزرگی به‌حساب می‌آیند. این قضیه حتی در رابطه با خود شخصت کرونیکا هم صدق می‌کند و ما وی را بیش‌تر از اینکه واقعا در حال انجام کاری خطرناک بببینیم، در حال رجزخوانی و تهدیدی می‌بینیم که البته سرانجامی هم ندارند و نهایتا همه‌چیز در اصل همان تقابل کلیشه‌ای روشنایی و تاریکی است که نتیجه آن را هم می‌توان از قبل خیلی ساده حدس زد. با این حال در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

#AMIR#

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #10
خب با تمام توضیحاتی که در رابطه با بخش داستانی دادیم، طبیعتا همه بر این موضوع واقف هستیم که یک بازی مبارزه‌ای را نباید خیلی با بخش داستانی‌اش قضاوت کرد و حتی اگر چنین بخشی در بازی نباشد هم خیلی ایراد به‌حساب نمی‌آید. البته موضوع جذاب نبودن شخصیت‌های جدید بحث دیگری است که تاثیرش را می‌توانیم روی حالت‌های دیگر بازی هم ببینیم و به همین دلیل کم‌تر رقیبی را در بخش‌های آنلاین پیدا خواهید کرد که این شخصیت‌ها را به کاراکتر‌هایی چون اسکورپوین، ساب‌زیرو، لو کنگ، جانی کیج و کلا چهره‌های آشنای مجموعه ترجیح بدهد.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ryhneae

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
237

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا