- نویسنده موضوع
- #21
عادت به تغییرات گیمپلی شاید در اوایل کار سادهای نباشد اما به مرور تاثیر مثبت آنها در روند بازی و رفتن تجربه کلی اثر به سمت یک گیمپلی عمیق و مبتنی بر مهارت دیده میشود
البته شاید حتی برای طرفداران قدیمی، در مبارزههای اولیه عادت کردن به مکانیزمهای جدید کار سادهای نباشد. مخصوصا که این تغییرات فقط به مواردی که اشاره کردیم خلاصه نمیشوند. برای مثال نوار حرکات ویژه که در نسخه قبلی یک نوار بود، در این نسخه تبدیل به دو نوار حمله و دفاع شده است. نوار حمله بهتان اجازه میدهد تا مثلا با گرفتن R1 برخی ضربات را تقویب کنید و آسیب بیشتری به دشمن بزنید. در طرف مقابل نوار دفاعی امکان استفاده از اشیا موجود در محیط را میدهد و میتوانید با مصرف آن از دست ضرباتی که ممکن است بهتان وارد شوند...
البته شاید حتی برای طرفداران قدیمی، در مبارزههای اولیه عادت کردن به مکانیزمهای جدید کار سادهای نباشد. مخصوصا که این تغییرات فقط به مواردی که اشاره کردیم خلاصه نمیشوند. برای مثال نوار حرکات ویژه که در نسخه قبلی یک نوار بود، در این نسخه تبدیل به دو نوار حمله و دفاع شده است. نوار حمله بهتان اجازه میدهد تا مثلا با گرفتن R1 برخی ضربات را تقویب کنید و آسیب بیشتری به دشمن بزنید. در طرف مقابل نوار دفاعی امکان استفاده از اشیا موجود در محیط را میدهد و میتوانید با مصرف آن از دست ضرباتی که ممکن است بهتان وارد شوند...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.