• لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

نقد و بررسی بازی بررسی بازی Mortal Kombat 11

  • نویسنده موضوع #AMIR#
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 33
  • بازدیدها 678
  • کاربران تگ شده هیچ

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #21
عادت به تغییرات گیم‌پلی شاید در اوایل کار ساده‌ای نباشد اما به مرور تاثیر مثبت آن‌ها در روند بازی و رفتن تجربه کلی اثر به سمت یک گیم‌پلی عمیق و مبتنی بر مهارت دیده می‌شود
البته شاید حتی برای طرفداران قدیمی، در مبارزه‌های اولیه عادت کردن به مکانیزم‌های جدید کار ساده‌ای نباشد. مخصوصا که این تغییرات فقط به مواردی که اشاره کردیم خلاصه نمی‌شوند. برای مثال نوار حرکات ویژه که در نسخه قبلی یک نوار بود، در این نسخه تبدیل به دو نوار حمله و دفاع شده است. نوار حمله به‌تان اجازه می‌دهد تا مثلا با گرفتن R1 برخی ضربات را تقویب کنید و آسیب بیش‌تری به دشمن بزنید. در طرف مقابل نوار دفاعی امکان استفاده از اشیا موجود در محیط را می‌دهد و می‌توانید با مصرف آن از دست ضرباتی که ممکن است به‌تان وارد شوند...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] HOORI

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #22
همچنین ضربات X-Ray که در نسخه قبل حضور داشتند، این بار تبدیل به Fatal Blow شده‌اند و خب نحوه پیاده‌سازی آن‌ها در بازی واقعا عالی است و کاملا بازیکن را در موقعیت تصمیم‌گیری قرار می‌دهد. چرا که این ضربات اولا زمانی قابل استفاده هستند که سلامتی شما به زیر ۳۰ درصد رسیده باشد و ثانیا در هر مبارزه (نه در هر راند) تنها یک بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. جدا از اینکه ضربات Fatal Blow هر شخصیت انیمیشن فوق‌العاده‌ای دارد، مورد مهم‌تر در رابطه با آن‌ها این است که استفاده اشتباه‌شان، می‌تواند حتی به معنی شکست کامل شما در مبارزه باشد و برعکس استفاده از آن‌ها در موقعیت طلایی کاملا می‌تواند سرنوشت یک نبرد را به نفع شما تغییر بدهد.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] HOORI

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #23
ضربات دیگری مثل Krushing Blow‌ها هم در بازی حضور دارند که در صورت اجرای درست خورد شدن استخوان دشمنان در اثر ضربه را می‌توان مشاهده کرد و البته که برای اجرای آن‌ها، نیاز به زمان‌بندی دقیق خواهید داشت. کلا یکی از مواردی که در مورتال کامبت 11 تاثیر زیادی دارد همین داشتن زمان‌بندی دقیق است که البته با‌وجود اجرای درست در اکثر قسمت‌ها، گاهی هم این‌چنین حس می‌شود که سازندگان کمی در مورد آن‌ها بیش از حد سخت‌گیری کرده‌اند. برای مثال برای اجرای بلاک بی‌نقص (Flawless Block)، باید دقیقا پیش از برخورد ضربه رقیب کلید دفاع را بزنید که در صورت اجرای درست، می‌توانید از این نوع دفاع به نفع خودتان استفاده کنید و ضمن دریافت آسیب کم‌تر، آن را تبدیل به فرصتی برای حمله به دشمن کنید. اما مشکل اینجا است که...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] HOORI

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #24
21c78765-5cad-4974-853e-5fb5c627870d.jpg
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] HOORI

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #25
اما در کنار همه تغییرات جدید هسته گیم‌پلی، آن حس و حال کلی مبارزات مورتال کامبت در این نسخه حفظ شده‌اند. مبارزاتی که در آن‌ها کاملا می‌توان تاثیر مشت‌ها و لگد‌ها روی دشمن را به‌لطف پیاده‌سازی عالی فیزیک بازی حس کرد و از آن مهم‌تر اینکه این تغییرات باعث نشده‌اند تا مثلا شخصیت‌های آشنایی چون اسکورپیون و لو کنگ، آن ضربات معروف خودشان مثل نیزه معروف اسکورپیون یا ضربات پای پرشی خاص لو کنگ را از دست بدهند و هر اقدامی هم که در این زمینه صورت گرفته بیش‌تر حالت بهبود‌ دهنده داشته تا ویران‌کننده.
 
امضا : #AMIR#
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] HOORI

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #26
همچنین بازی شامل کامل‌ترین بخش آموزشی می‌شود که تا به امروز در یک نسخه از سری مورتال کامبت دیده‌ایم و هرچقدر که در ابتدا مکانیزم‌های جدید اثر سخت به‌نظر برسند، پشت سر گذاشتن بخش آموزشی که شامل موارد ابتدایی تا موارد بسیار حرفه‌ای می‌شود، به بهترین شکل شما را با آن‌ها آشنا خواهد کرد. همچنین ضربات مشهور Fatality و Brutality هم در این نسخه حضور دارند و با اجرای درست دستورات مربوط به فیتلیتی‌ها یا زدن ضربه آخر به شکل خاص برای اجرای بروتلیتی، می‌توانید از کشتن رقیب‌تان با این روش‌های خشن و جذاب لذت ببرید!
 
امضا : #AMIR#

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #27
یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بازی مبارزه‌ای، تنوع آن در زمینه شخصیت‌ها و محیط‌های مبارزه است. خب مورتال کامبت ۱۱ در این زمینه هم عملکرد خیلی خوبی دارد و با اینکه به مشکل مربوط به شخصیت‌های جدیدش اشاره کردیم، اما کاراکتر‌های آشنای قدیمی مثل نوب سایبات، ساب زیرو، ریدن، سونیا، جانی کیج، کابال و خیلی‌های دیگر در این نسخه هم حاضر هستند و با بهترین طراحی که تا به امروز داشته‌اند، وارد مبارزات نفس‌گیر بازی می‌شوند.
 
امضا : #AMIR#

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #28
مبارزاتی که زمین‌های زیادی هم برای آن‌ها تدارک دیده شده و وجه مشترک همه این زمین‌ها، طراحی گرافیکی واقعا بی‌نظیرشان است؛ به طوریکه میزان دقت سازندگان به جزییات هر محیط و تنوع فوق‌العاده‌ای که برای آن‌ها لحاظ کرده‌اند، باعث خواهد شد تا به این زودی‌ها از محیط‌های بازی خسته نشوید و به دنبال موارد جدیدی در این زمینه نباشید. راستی حالا که به شخصیت‌ها اشاره کردیم، باید از قسمت شخصی‌سازی کامل این نسخه هم صحبت کنیم؛ قسمتی که در آن قادر خواهید بود تا شخصیت‌ها را با دقت کامل شخصی‌سازی کنید و از لباس و تجهیزات ظاهری آن‌ها گرفته تا ضربات ویژه‌شان را به‌دلخواه تغییر دهید.
 
امضا : #AMIR#

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #29
درست است که این تغییرات می‌توانند گاهی منجر به ساخته‌شدن شخصیت‌هایی شوند که شاید کمی بیش‌از‌حد قوی باشند، اما ندررلم با علم به این موضوع یک گزینه حالت رقابتی را در نظر گرفته که با فعال کردن آن فقط با مبارزینی در بخش آنلاین رو‌به‌رو خواهید شد که توانایی‌هایشان همان چیزی است که خود سازندگان در نظر داشته‌اند و توسط بازیکنان دستکاری نشده‌اند. این مورد کمک زیادی به بالانس‌تر بودن مبارزات بازی می‌کند.
 
امضا : #AMIR#

#AMIR#

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
31/8/18
ارسالی‌ها
1,338
پسندها
12,546
امتیازها
46,373
مدال‌ها
24
سن
21
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #30
همچنین تنوع بالای آیتم‌های موجود برای شخصی‌سازی کاراکتر‌ها، عاملی است که باعث می‌شود به تجربه طولانی‌تر اثر اشتیاق بیش‌تری نشان دهیم و با کسب منابع آن‌ها را از طریق تجربه حالت‌های مختلف یا گشتن در کریپت باز کنیم. فقط باید به این نکته اشاره کنیم که ندررلم تایید کرده خرید‌های درون برنامه‌ای هم در بازی در دسترس خواهند بود ولی هنوز به دلیل عدم انتشار نسخه عمومی بازی، خبری از آیتم‌های پولی در فروشگاه بازی نیست و با در نظر گرفتن سابقه نه‌چندان خوب ندررلم در این زمینه، شاید این مورد بعدا مشکلاتی چون گران بودن بیش از حد آیتم‌ها در پی داشته باشد.
 
امضا : #AMIR#

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
230

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 0, کاربر: 0, مهمان: 0)

عقب
بالا