متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.
  • موارد قبل از ارسال عکس:

    1- با توجه به چندین تذکر از کارگروه مصادیق مجرمانه (فیلترینگ) به عکس ها لطفا قبل ازارسال عکس دقت کنید که عکس ارسالی از نظر پوشش، مناسب باشد و برای سایت ایجاد مشکل ننماید. (بازبودن بالا تنه، پایین تنه، سرشانه ها)

    2- در صورت مشاهده عکس های مورد دار بلافاصله گزارش را زده تا تیم یک رمان بررسی لازم را انجام دهند.

    3- در صورت مشاهده عکس های مورد دار زیاد از یک کاربر، کاربر فوق مسدود و تمام پست های این شخص پاک خواهد شد.

    4-دقت فرمایید که تعداد عکس های ارسالی در هر پست باید بین 3 تا 5 عکس باشد و تعداد ارسالی در هر تاپیک کمتر از 4 پست نباشد.

    5-از ارسال هر گونه تاپیک تکراری و اسپم خودداری بفرمایید.

آموزشی تیزر تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

  • نویسنده موضوع .ARMIN
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 11
  • بازدیدها 516
  • کاربران تگ شده هیچ

.ARMIN

مدیر بازنشسته
سطح
19
 
ارسالی‌ها
11,235
پسندها
5,542
امتیازها
60,919
مدال‌ها
23
  • نویسنده موضوع
  • #1

مجموعه: هنرهای دستی و ترسیمی



ساخت تیزر تبلیغاتی,عکاسی تبلیغاتی,عکس های تبلیغاتی


عکاسی تبلیغاتی



اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر را به شما پیشنهاد می دهیم.
ساخت تیزر تبلیغاتی
تیزر به شکلی از تبلیغ و معرفی محصول می پردازد که با دارا بودن یک ایده ی مرکزی و پرداخت هوشمندانه در ابتدا طرح مسئله ای داستانی می کند تا سوالی را در ذهن بیننده ایجاد کند، سپس در این مرحله ضمن معرفی غیرمستقیم کارایی محصول به تبلیغ محصول و حل مسئله ی حاضر می نماید.


معمولا مواردی در ابتدا ذهن سفارش دهنده را به خود مشغول می کند. مسائلی مثل اینکه از...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : .ARMIN
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] shrm

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #2
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی، تنها و مهم ‌ترین عنصر کمپین‌ های تبلیغاتی به شمار می ‌رود و در نمود بیلبوردها، مجلات، پوسترها و تیزرها، نقشی حیاتی ایفا می کند.
ممکن است کپی‌ رایترها ساعت‌ ها صرفِ یک عنوان یا کپی چشمگیر برای شرحِ مزایای یک محصول کنند؛
اما در نهایت، این عکس است که باید مخاطب را به سوی خود جذب کند.
قدرتِ تصویر باعث می ‌شود که مخاطب، ورق زدن مجله را برای لحظه‌ ای متوقف و به عکس نگاه کند؛
به عبارتی، آخرین چیزی که مخاطب پس از ورق زدن مجله به خاطر می ‌سپارد، همان عکس است.
همین قدرت باعث می ‌شود به بیلبورد نگاهی بیندازید یا بروشور را بردارید و آن را ورق بزنید.
هدفِ غایی عکاسی تبلیغاتی ، آفریدن تصویری چشمگیر و ترغیبِ مخاطب به خریدِ محصول یا استفاده از...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #3
هدف از عکاسی تبلیغاتی
عکاس ، کارش را با سپردنِ پاسخِ این سوالات در ذهن، آغاز می ‌کند. عکاسان تبلیغاتی، محصول یا مدلی را به طور مستقیم نمایش می ‌دهند یا اینکه از جدیدترین تکنیک‌ های پس از تولید (Post- production)، برای به تصویر کشیدنِ جایگاه خاصِ کمپانی بهره می ‌گیرند.

هدف از عکاسی تبلیغاتی، نمایشِ کالای مورد نظر، به بهترین و جذاب ‌ترین شکل و ترغیبِ مشتری به خریدِ آن است. عکس‌ های تبلیغاتی در زندگی روزمره نیز همراه ما هستند؛ در کاتالوگ‌ ها، بروشورها، لیستِ قیمت‌ ها و بیلبوردهای تبلیغاتی! عکاسی تبلیغاتی، الزاماتِ بسیاری را پیش روی عکاسان قرار داده است. عکس‌ های تبلیغاتی باید پرشور و انرژی باشند و پیامشان را به صورت شفاف و خلاصه در خود بگنجانند. برای...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #4
عکس‌ های تبلیغاتی معمولاً بدون سایه و پیش زمینه هستند (یا اینکه پیش زمینه‌ هایی شفاف و تک رنگ دارند)؛ البته استثنا هم وجود دارد! هدفِ همۀ فوت و فن‌ های عکاسی تبلیغاتی، نمایش هدف موردنظر به جذاب ‌ترین شکل ممکن و ایجاد ذهنیتی خوشایند در ذهنِ مخاطب و درنهایت، ترغیب به خرید است. ایده، ترکیب ‌بندی (composition) و فضای رنگ (color space)، نقش بسیار پررنگی در عکاسی تبلیغاتی دارند.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #5
کیفیتِ عکس نیز به اندازۀ همین موارد از اهمیت برخوردار است. عکس‌ تبلیغاتی باید شارپ، و همچنین، از رزولوشن یا وضوح تصویر (resolution) بالا و گسترۀ تونال وسیعی برخوردار باشد. تا چند سال اخیر، عکاسان تبلیغاتی از دوربین‌ های عکاسی فیلم خور استفاده می ‌کردند؛ اما با روی کار آمدن عکاسی دیجیتال و افزایش محبوبیت‌ آن‌ ها، به این نوع از دوربین‌ ها روی آوردند. در حال حاضر، فرمتِ ذخیره سازی عکس‌ های دیجیتال، RAW است.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #6
سیر تکامل عکاسی تبلیغاتی

دنیای تبلیغات که همواره با سرعتی غیرقابل تصور در حال پیشرفت است، میلیون‌ ها فرسخ با ماهیتِ قاعده‌ مند عکاسی استودیویی فاصله دارد. دیوید مکنزی اگیلوی، از پیشگامان تبلیغات مدرن، معتقد است که ” هرگز از آزمون و خطا دست نکشید؛ از این طریق، تبلیغاتِ شما همیشه در حال پیشرفت خواهد بود!” این نقل قولِ کوتاه، نقش پر رنگی در دگرگون کردنِ دنیایعکاسی تبلیغاتی داشته است.

در نخستین سال‌ های پیدایشِ عکاسی استودیویی، بیشتر عکاسان با مشکلی مشابه روبه‌ رو شدند: چگونه نور کافی را برای نوردهی (exposure) به استودیوی عکاسی بیاوریم؟
عوامل بسیاری سبب بروز مشکلات می ‌شدند؛
از جمله، لایه‌ های حساسی (emulsion) که به اندازۀ کافی به نور حساس نبودند تا بتوانند نوردهی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #7
رواج عکاسی تبلیغاتی
در عصر حاضر، پیشرفت تکنولوژی بسیاری از موانع موجود بر سر راه عکاسان را از میان برداشته است.
در پی این پیشرفت‌ ها، استفاده از عکاسی در تبلیغات رواج یافت و استودیوهای عکاسی به تبلیغات برای شرکت‌ های صنعتی و خانه‌ های مُد پرداختند و بیشتر استودیوهای جدید و بزرگ، به عکاسی تجاری و تبلیغاتی روی آوردند.
برخی از عکاسان بر مُد یا غذا متمرکز شدند و برخی دیگر به خلقِ عکس‌ هایی تخیلی جهت گسترشِ محصولات و صنایع مختلف پرداختند.
در این بین، پیدایشِ دوربین دیجیتال، کمکِ بزرگی به پیشرفتِ عکاسی تبلیغاتی کرد؛
اما یادمان باشد که نقشِ سنتی عکاس را که هیچ جایگزینی هم ندارد، نمی ‌توان نادیده گرفت!
حضور عکاسِ حرفه‌ ای در استودیوهای عکاسی، همواره ضروری بوده و هست.
عکاس...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #8
عناصر عکاسی تجاری

عکاسان تجاری از ساختمان‌ ها، مدل‌ ها، کالا ها، محصولات و مناظر عکس می ‌گیرند، و این عکس‌ ها به هدفِ تبلیغات در کتاب‌ ها، گزارشات، تبلیغات و کاتالوگ‌ ها استفاده می ‌شوند. یک عکسِ تجاری در بخش‌ های خرده‌ فروشی و کلی ‌فروشی و به منظورِ تبلیغات استفاده می ‌شود. در عکاسی تجاری، کلِ عکس به محصول مورد نظر اختصاص دارد.

عکس آرشیوی (stock Photo) را که هنگام جست وجوی محصول خاصی در اینترنت به آن برمی ‌خورید در نظر بگیرید. عکس آرشیوی یکی از نمونه‌ های کامل عکس تجاری به شمار می ‌رود، چرا که ماهیت محصول مورد نظر را به بهترین شکل ممکن به نمایش می ‌گذارد.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #9
عناصر عکاسی تبلیغاتی

هدف از عکاسی تبلیغاتی، برانگیختنِ حالات، هیجانات یا احساساتی است که یک محصول می ‌تواند در بیننده ایجاد کند. هدفِ عکاسان تبلیغاتی، همان طور که از نامشان پیداست، فروش یا ایجادِ نیاز به خرید در مخاطب است. عکاسان تبلیغاتی، هنرمندانی هستند که از طریق رنگ، نور و قاب‌ بندی، داستانی اغواگر را روایت می ‌کنند.
 
امضا : ༆ALN

༆ALN

کاربر فعال
سطح
2
 
ارسالی‌ها
1,286
پسندها
6,206
امتیازها
24,673
مدال‌ها
1
  • #10
هدف عکاسی تجاری در مقابل هدف عکاسی تبلیغاتی
یکی از تفاوت‌ های اصلی عکس تجاری با عکس تبلیغاتی در هدفشان است. هدفِ عکسِ تجاری، ثبتِ ماهیتِ محصولات به بهترین شکل است؛ در مقابل، هدفِ عکاسی تبلیغاتی، ترغیبِ بیننده به خریدِ محصول است.
سبک عکاسی تبلیغاتی در مقابل سبک عکاسی تجاری
کادربندی عکس تجاری به گونه ‌ای است که هیچ چیزی در تصویر، حواسِ بیننده را از محصول پرت نمی ‌کند؛ در نتیجه، نورپردازی و پیش ‌زمینه، تقریباً خنثی است؛ اما در عکاسی تبلیغاتی، موضوع فرق می ‌کند، چرا که هدف، فقط دیده شدن محصول نیست، بلکه ایجادِ احساس یا حالتی خاص نیز اهمیت پیدا می ‌کند؛ به همین دلیل است که تکنیک‌ های عکاسی تبلیغاتی متفاوت از عکاسی تجاری است؛ به عنوان مثال، عکاس تجاری از نور خیره ‌کننده...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ༆ALN

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا