بسم او...
گام به گام
قسمت دوم
سؤال صفحه 15 کتاب درسی
چرا پیشبینی و کنترل پدیدههای روانشناختی دشوارتر از مفاهیم فیزیکی است؟
زیرا پدیدههای روانشناختی با انسان سر و کار دارد که تحت تأثیر عوامل متعددی هستند که به راحتی نمیتوان آنها را تببین کرد. اما مفاهیم فیزیکی با
مواد در ارتباط است که چون توصیف و تبیین روشنتری دارند پیش بینی و کنترل آن آسانتر است.
سؤال صفحه 17 کتاب درسی
مریم در یکی از کتابهای درسی با این مفهوم مهم مواجه شده است که «جهان دارای نظم است .»او برای فهم این جمله مدتی است یکی از کتابهای
شگفتانگیز درباره کهکشانها و منظومه شمسی را مطالعه میکند. بعد از مطالعه به این نتیجه...
گام به گام
قسمت دوم
سؤال صفحه 15 کتاب درسی
چرا پیشبینی و کنترل پدیدههای روانشناختی دشوارتر از مفاهیم فیزیکی است؟
زیرا پدیدههای روانشناختی با انسان سر و کار دارد که تحت تأثیر عوامل متعددی هستند که به راحتی نمیتوان آنها را تببین کرد. اما مفاهیم فیزیکی با
مواد در ارتباط است که چون توصیف و تبیین روشنتری دارند پیش بینی و کنترل آن آسانتر است.
سؤال صفحه 17 کتاب درسی
مریم در یکی از کتابهای درسی با این مفهوم مهم مواجه شده است که «جهان دارای نظم است .»او برای فهم این جمله مدتی است یکی از کتابهای
شگفتانگیز درباره کهکشانها و منظومه شمسی را مطالعه میکند. بعد از مطالعه به این نتیجه...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.