- ارسالیها
- 3,232
- پسندها
- 10,919
- امتیازها
- 39,473
- مدالها
- 22
- نویسنده موضوع
- #1
فضاهای اداری طوری طراحی میشوند که کارمندان کمترین رفتوآمد را داشته باشند. ساختار چنین فضاهایی، افزایش وزن را آسان کرده است. درنتیجه یکدفعه به خودتان میآیید و میبینید ده بیست کیلو به وزنتان اضافه شده است. نشستن پشت میز، علاوه بر افزایش وزن، آسیبهایی هم به پشت، مچ دستها، چشمها و گردن وارد میکند و بهطور کلی ممکن است به از دست دادن تونوس ماهیچهای منجر شود.
استرس در محیط کار یکی دیگر از آسیبهایی است که کارهای اداری به همراه دارند. تحقیقی که در دانشگاه ییل (Yale University) آمریکا انجام شد، حاکی از آن است که ۲۹ درصد کارمندان استرس شغلی شدیدی را تجربه میکنند. این مسئله میتواند به افسردگی، بیماریهای قلبی و عروقی، کمبود انرژی و سایر مشکلات مرتبط با سلامتی منجر شود.
استرس در محیط کار یکی دیگر از آسیبهایی است که کارهای اداری به همراه دارند. تحقیقی که در دانشگاه ییل (Yale University) آمریکا انجام شد، حاکی از آن است که ۲۹ درصد کارمندان استرس شغلی شدیدی را تجربه میکنند. این مسئله میتواند به افسردگی، بیماریهای قلبی و عروقی، کمبود انرژی و سایر مشکلات مرتبط با سلامتی منجر شود.