• موارد قبل از ارسال عکس:

    1- با توجه به چندین تذکر از کارگروه مصادیق مجرمانه (فیلترینگ) به عکس ها لطفا قبل ازارسال عکس دقت کنید که عکس ارسالی از نظر پوشش، مناسب باشد و برای سایت ایجاد مشکل ننماید. (بازبودن بالا تنه، پایین تنه، سرشانه ها)

    2- در صورت مشاهده عکس های مورد دار بلافاصله گزارش را زده تا تیم یک رمان بررسی لازم را انجام دهند.

    3- در صورت مشاهده عکس های مورد دار زیاد از یک کاربر، کاربر فوق مسدود و تمام پست های این شخص پاک خواهد شد.

    4-دقت فرمایید که تعداد عکس های ارسالی در هر پست باید بین 3 تا 5 عکس باشد و تعداد ارسالی در هر تاپیک کمتر از 4 پست نباشد.

    5-از ارسال هر گونه تاپیک تکراری و اسپم خودداری بفرمایید.

آموزشی بوکه ی مصنوعی در اپل

  • نویسنده موضوع VITTORIA
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 108
  • کاربران تگ شده هیچ

VITTORIA

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
28/6/20
ارسالی‌ها
1,775
پسندها
22,397
امتیازها
46,373
مدال‌ها
23
سن
20
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
شرکت اپل نسخه سیستم‌عامل iOS 10.1 را برای بررسی کارشناسان منتشر کرد که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برای عکاسان مهم است، یعنی مود عکاسی Portrait در آن گنجانده شده است. این مود عکاسی می‌تواند نوعی بوکه مصنوعی ایجاد کند که اپل تبلیغات وسیعی را پیرامون آن به راه انداخته است. اگرچه اپل نخستین شرکتی نیست که این بوکه مصنوعی یا نرم‌افزاری را روی عکس‌های خودش ایجاد می‌کند، اما به دلیل اعتباری که این شرکت دارد، طبیعتا کاربران بیشتری منتظر نتیجه عکس‌های آن هستند.
دوربین عکاسی iPhone 7 می‌تواند با دریافت اطلاعات از دو دوربین موجود در iPhone 7 Plus، محدوده محو پس‌زمینه عکس را در تصاویر پرتره و ماکرو، تشخیص داده و آن را به صورت نرم‌افزاری تشدید کند. نرم‌افزار عکاسی iPhone 7 Plus برای اینکار از یک...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : VITTORIA

VITTORIA

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
28/6/20
ارسالی‌ها
1,775
پسندها
22,397
امتیازها
46,373
مدال‌ها
23
سن
20
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
وب‌سایت معتبر MacRumors روز پیش توانسته است این آپدیت جدید اپل را استفاده کند و نحوه عملکرد آن را در ویدئوی زیر منتشر کرده است:
همان‌طور که در تصویر می‌بینید، iPhone 7 Plus می‌تواند جلوه بوکه مصنوعی را به صورت زنده روی تصویر نمایش دهد و شما می‌توانید در حین گرفتن عکس، شدت بوکه مصنوعی اپل را نسبت به سوژه کنترل کنید. علاوه بر این هر زمان که عکسی را می‌گیرید، دوربین Plus iPhone 7 هر دو نسخه عکس، یعنی نسخه اصلی و نسخه دارای بوکه مصنوعی را ذخیره می‌کند، بنابراین می‌توانید آن دو را با هم مقایسه کنید. در اینجا می‌توانید نسخه قبل و بعد از استفاده از جلوه بوکه را از دموی سایت MacRumors مشاهده کنید.

[IMG alt="بوکه مصنوعی در گوشی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : VITTORIA

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا