- ارسالیها
- 13,757
- پسندها
- 128,030
- امتیازها
- 96,873
- مدالها
- 36
- نویسنده موضوع
- #11
۶ – Onimusha ۳
پس از موفقیت بزرگ سری بازیهای رزیدنت اویل، شرکت کپکام از کیجی اینفونه، خالق مگامن درخواست کرد که مجموعه جدیدی خلق کند که حاوی نوع ماموریت و طراحی گیمپلی مشابه با رزیدنت اویل داشته باشد. نتیجه این درخواست بازی Onimusha بود که مراحل آن بیشتر شبیه سبک مترویدوانیا طراحی شده بود؛ به این صورت که بازیکنان باید مهارتهای جدید یاد میگرفتند و آتیمهای کلیدی پیدا میکردند که امکان ورود به مکانهای جدید را به وجود میآورد. بازی Onimusha را میتوان نادیده گرفتهشدهترین مجموعه کپکام نامید و در عین حال اینکه نسخه سوم این یعنی بازی...
![۱۵ سکانس افتتاحیه برتر در تاریخ بازی های ویدئویی (ناقص) ۱۵ سکانس افتتاحیه برتر در تاریخ بازی های ویدئویی (ناقص)](http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1397/12/8/1975266_570.jpg)
پس از موفقیت بزرگ سری بازیهای رزیدنت اویل، شرکت کپکام از کیجی اینفونه، خالق مگامن درخواست کرد که مجموعه جدیدی خلق کند که حاوی نوع ماموریت و طراحی گیمپلی مشابه با رزیدنت اویل داشته باشد. نتیجه این درخواست بازی Onimusha بود که مراحل آن بیشتر شبیه سبک مترویدوانیا طراحی شده بود؛ به این صورت که بازیکنان باید مهارتهای جدید یاد میگرفتند و آتیمهای کلیدی پیدا میکردند که امکان ورود به مکانهای جدید را به وجود میآورد. بازی Onimusha را میتوان نادیده گرفتهشدهترین مجموعه کپکام نامید و در عین حال اینکه نسخه سوم این یعنی بازی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.